Gå til innhold

Rye's E39 ///M update 21.11*nye felger*


 Share

Anbefalte innlegg

Mitt er Simons, selger trodde det var supersport, men etter litt research så fant eg ut at det var simons sin, er visst en meget kurant potte mtp lyd og støybilde.

Interiør lister kunne jeg tenkt meg svart eller alu, er litt redd for at svart forsvinner i dashbordet når alt annet er svart.

Har funnet disse på ebay, så muligens det blir handel:) men tysken er litt rusten så vet ikke om alt følger med.

 

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=181242497536&ssPageName=ADME:X:AAQ:DE:1123

Hva tycks?

 

Håhå, rykket opp til fenrik visstnok! pop tha champagne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, kan bli bra det! men er det lik farge som disse eller mørkere? http://www.ebay.com/itm/BMW-Genuine-E39-5-Series-Matt-Chrome-Interior-Trim-Kit-/380158988120?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item58833dcf58&vxp=mtr  :) tror de selger noe på GS bildeler og

 

Og btw, eg har svarte interiør lister, er litt "clean" look, men litt kjedelig og! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte nettopp led lys inne i bilen, men forrige eier syntes at det var snasent med rødt interiør lys, så han har lakket alle plastglass i kupeen med rød sote spray, så da har jeg rosa kupelys etter at led er montert, jiizez.

 

- Er det noen som har kupeglass til Touring liggende? trenger front, passasjer og bagasjerom.

 

-Patrick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte nettopp led lys inne i bilen, men forrige eier syntes at det var snasent med rødt interiør lys, så han har lakket alle plastglass i kupeen med rød sote spray, så da har jeg rosa kupelys etter at led er montert, jiizez.

 

- Er det noen som har kupeglass til Touring liggende? trenger front, passasjer og bagasjerom.

 

-Patrick

Hørtes ikke bra ut :( men kan du linke meg led interiørlys? Må ha motstand osv sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...