Gå til innhold

Hvordan er det å være en entusiast?


gallay
 Share

Anbefalte innlegg

Vil ikke det si at du er en E34-entusiast mer enn en BMW-entusiast?

 

jo, i stor grad, men syntes fortsatt bmw er "bedre enn alle andre", har inget ting imot andre karosserier og syntes mange bmw'r er kule, men det er e34 jeg har mest kunskap om, men uansett vil jeg påstå jeg er en bmw enusiast ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å være en entusiast?

 

Jo takk det kan være et helvete men mest glede :-). Med dette mener jeg at interessen kan ta veldig av hvor ekstremt mye tid går med, mye penger kan legges ned og stadig perfeksjonering. En tid fulgte jeg med på diverse BMW fora flere ganger i døgnet, lyttet etter lyder og ga meg ikke før jeg viste hva dette var, brukte mye tid på vask og polering, treff, venner i BMW miljøet hvor BMW var fokus, medlems arbeide i BMW klubben og stelle i stand mindre treff slik som bimmers.no treff, halve tlf lista besto av venner innen BMW miljøet. Nå har jeg trukket meg tilbake en del og satser mer på familien. Men jeg følger nå med innimellom på noen BMW forum, artikler i tidsskrifter når BMW som står som overskrift og deltar på par treff i året. Jeg har ingen dype kunnskaper om det tekniske eller modeller men jeg har større interesse for BMW biler enn hva andre hobbyer.. gjør. Jeg bruker mindre tid på vask og polering men kan bruke par ganger i året gjerne ei hel helg til den type ting. Jeg har ikke klart gi slipp på når det dukker opp en ulyd men det gjør jeg gjerne når jeg kjører bil av annen type. Jeg bruker gjerne BMW hode som positiv mening om folk som har stor interesse for BMW :-).

 

Så litt til tråden så føler jeg meg igjen i hva ord boka sier og det crabfish190 så fint beskrev i sitt innlegg. Det fleste som kjenner meg starter ofte pratet med en BMW prat :-)

 

Var dette et greit innlegg trådstarter som du var ute etter høre mer om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har savnet deg på flere treff Glenn. Vi er da også i en familie. BMW familien ;)

Tusen takk sjøbuse, fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet over ikke vært så aktiv . BMW familien er en god familie som stiller opp når en det meste ser helt mørkt ut og uten forpliktelser til BMW entusiasmen lille galskap til tider, he he . Skal prøve lage litt rom for treff neste år ;-):-). Godt jeg fortsatt ikke er glemt :-). Her er mitt bidrag fra en tid med dårlig kamera, stor entusiasme og en god tid å mimre etter :-): http://www.youtube.com/results?search_query=glennoo0&oq=glennoo0&gs_l=youtube.12...0.0.1.3880.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1ac..11.youtube.FtQJXIdFGMQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også så fantastisk inkluderende BMW familien er, en god gjeng å være med :)

Det er også en betydelig del av det å være BMW entusiast, hele apparatet rundt en å fantastisk. Folka, treffa, Bimmers og selvfølgelig bilene :) Bortsett fra å være Amcar entusiast så tror jeg BMW entusiastene har det beste apparatet og tilbudene rundt interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...