Gå til innhold

Erfaring rundt Himax høykvalitets navigasjon/spiller


Anbefalte innlegg

Klarer man å styre org cd veksler 6 discs med disse? E39 touring '97..står ingenting nevnt på noen av de sidene jeg har sjekket ang dette?

 

Tvilsomt men hva skal du med cd skifter når du kan kople til en usb plugg eller harddisk med mp3 på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok at det er dobbel pris.. hadde egentlig tenkt å kjøpe en billigrenavi som du har kjøpt. erisin..

men endte opp med en dyrere en..

 

legger ved en sammenligning AVIN vs dynavin.. uansett om du har erisin..

 

den du har kjøpt var i utgangspunktet den jeg  hadde tenket og kjøpe og. så da får vi krysse fingra på at kvaliteten på Avin og erisin holder mål..

post-47505-0-83695800-1386172477_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fått den nå og er igang med å montere den, men virker som jeg må ut med hele rammeverket som originalspilleren sto i, ogdet virker som det sitter dønn.. Har tatt ut 4 skruene som jeg kan se men den sitter like godt.. Noen zom har gjort det før som kan avse et par tips? :-)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått den nå og er igang med å montere den, men virker som jeg må ut med hele rammeverket som originalspilleren sto i, ogdet virker som det sitter dønn.. Har tatt ut 4 skruene som jeg kan se men den sitter like godt.. Noen zom har gjort det før som kan avse et par tips? :smile:

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 

Du må fjerne de interiørlistene på hver side av spilleren da det sitter noen skruer under der også, disse kan du bare dra rett ut, men det kan hende du knekker noe eller ødelegger de klipsene de sitter i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I e46 skal det være temmelig Plug and play. I min x5 måtte jeg fjerne alt bak der med f.eks en dremmel og litt makt.. regner med e39 er lik x5 bak der. Veit ikke hva du har?

Har fått den nå og er igang med å montere den, men virker som jeg må ut med hele rammeverket som originalspilleren sto i, ogdet virker som det sitter dønn.. Har tatt ut 4 skruene som jeg kan se men den sitter like godt.. Noen zom har gjort det før som kan avse et par tips? :-)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I e46 skal det være temmelig Plug and play. I min x5 måtte jeg fjerne alt bak der med f.eks en dremmel og litt makt.. regner med e39 er lik x5 bak der. Veit ikke hva du har?

 

 

Han har en E39, hva mener du med å kutte med dremmel? er ikke behov for det på E39.

 

Han får ikke ut monteringsramma, det som er problemet er at for å få den ut må man demontere listene på hver side av den orginale spilleren, da monteringsramma har 2 ører som er skrudd fast, vet ikke om dette er likt på X5 men noe kutting skal man ikke behøve å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...