Gå til innhold

Erfaring rundt Himax høykvalitets navigasjon/spiller


Anbefalte innlegg

For å si det sånn! Styr unna alle de der Kina spillerene! Angrer meg ihjel her nå, når jeg har fått prøvt den i bilen. Skulle ikke tro det var mulig.

 

Kom ikke som noe bombe akkurat, det finnes dusinvis av disse Dynavin wannabe's spillerne, da jeg først kjøpte Dynavin (1Gen) va det jo egentlig en wow opplevelse men etter en stund fant jeg jo ut av alle bugs og irritasjonsmoment med den, nå har ikke jeg testet senere generasjoner av den med Wince/Android men jeg leser litt rundtomkring at folk ikke er helt fornøyd med de lenger heller, mye av grunnen kommer nok av at det er en Wince/Android del mens det er en egen del for radio/cd og jeg kan ikke tenke meg at disse knock off spillerne klarer jobben noe særlig bedre (Det blir vel som å sammenligne Ipod mot en Kina kopi)

 

Derfor har jeg egenlig sittet på gjerdet en stund eller mer eller mindre gitt opp å få noe som ligner Oem spillerne til Bmw men som er bedre, men så kom jeg over AVIN sine spillere og øynet ett håp, spilleren som diskuteres her:

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1012546

 

Jeg har mer tro på dette, her er det en Bilstereo entusiast som har gitt specs til Kineserne av hvordan han vil ha spilleren og laget sin egen software (Dette kan alle som sitter med litt gryn gjøre selv også forøvrig, er bare å kontakte en Kinesisk fabrikk) 

 

Eneste aberet med denne spilleren er at de kunne ha skrotet cd/dvd delen for min del for det bruker jeg ikke uansett.

 

Nå skulle jeg egentlig hatt spilleren i bilen i dag, men dum som jeg var så var jeg ikke hjemme når DHL var på døren så da får jeg ikke levert den før 3 nyttårsdag så jeg får komme med tilbakemelding da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Tar opp denne tråden da jeg selv vurderer å bytte ut min radioenhet. Ser det er nevnt mangel på DAB+ på disse ettermarkeds spillerne, men hva med f.eks en slik i tillegg - http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=15240&katid=1205&id= Dette må da være en fullgod DAB løsning som en kan koble til en USB- port bak på spillere... Noen synspunkter rundt det? :-)

 

Må si at en fullblods android enhet med nettverksmuligheter frister, da kan man jo teoretisk kjøre internettradio på den. Eventuelt spille av musikk direkte fra spotify eller wimp i offline modus dersom man ikke har internett på den hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...