Gå til innhold

Justerbart senkesett på E38


K-E
 Share

Anbefalte innlegg

Ettersom skuta nettopp har passert 200 tusen, og krengingen har økt de siste årene, føler jeg det er på tide med nye dempere. Og i den sammenhengen få den litt lavere. I dag står det bare senkefjører på den, men nå vil jeg satse på coilovers. 

 

Jeg ønsker kvalitet og best mulig komfort, og lurer derfor på hvilket merke jeg skal satse på? 

Ser at GS har tilbud på sine supersport black evolution, men disse er bare overflatebehandlet, og har heller ikke mulighet for justering av demping. Noe som jeg anser som viktig, for komforten sin del. Eller er det bare unødvendig tull? 

 

Har sett spesielt på FK sine Silverline X. Overflatebehandlet rustfritt stål, og med mulighet for å justere hardheten. Noen som har erfaring med de? Eller eventuelt andre coilovers fra FK?

 

Har også sett litt på LowTec 9.3, som ser ut til å ha en høyere kvalitet enn supersport, men igjen ikke justerbar demping. 

Ser også at P&R selger noen SPAX RSX. Noen erfaringer med dette merket?

 

Er det flere jeg burde se på? 

Setter pris på utfyllende svar :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt rett.

og det går veldig fint :) forran er det drittenkelt, bak må man hjelpe til med nøkkelen som følger med, men klarer det for hånd og, selvom alt er montert.

fordelen er og at fjøren står i 1 stilling hele tiden, på andre coilovers er det høyden på fjøren man justerer for å heve eller senke bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...