Gå til innhold

Orginal E34 530i m30 oppussingprosjekt, SOLGT :(


AHellem
 Share

Anbefalte innlegg

Da var bilen EU-godkjent! :)

 

neste stopp i prosjektet blir nok å lakkere begge fangerene og fikse opp i det ene tåkelyset som er trykkt inn i fangeren... Trenger også nytt panser, så om noen har et panser i BMW-Schwarz så rop ut! vil helst ikke lakke det selv :/

 

norbakken; TAKK :) denne er så orginal at den fortjener å bli tatt vare på! skal sørge for at den kommer i gode hender når den selges også! kan ikke ha den så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! ja jeg skal nok selge den! men reddet den i hvertfall fra å bli solgt som billig vinterherjebil :) har ikke råd og plass til å ha 3 biler så blir nok 525'en jeg beholder,,, ligger så mye arbeid i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

lite framgang her i det siste! men nå er lakk til fangerene kjøpt inn, og nytt panser som skal klargjøres for lakkering er også på plass,,, fangerene tar jeg selv, men panseret blir lakkert av proff lakkerer,, hektisk i disse juletider og flere biler som også trenger omsorg så begrenset med tid,,, kommer sterkt tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fått firmabil i gaten også nå så vurderer å selge den før jeg er ferdig med den.

 

Det positive står ganske greit fortalt i tråden, men skal ramse opp de negative tingene

 

Det som er av negativt er;

*tømmer batteriet om den står over lengre tid,, tror dette skyldes at vinduet med trip og odo lyser hele tiden.

*panseret må byttes,,, følger med et bedre panser som også er svart men må lakkeres opp igjen og følger også med nytt emblem

*fangerene bør lakkeres,, følger med 6 bokser med lakk laget hos mekonomen

*får ikke kjørecomp til å fungere skikkelig, ikke feilsøkt noe på den

*et par småbulker

*ac-pumpe står fast og det står reim på fra bil uten ac

 

kommer ikke på mer i farten,,,

 

allt i allt så er det en bil med stoort potensiale,, minstepris som den er blir 25k... ta kontakt om interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg den ut på Finn.no .

Da slipper du unødvendige diskusjoner om pris ,ditt og datt her på forumet og ikke minst på Face.

Makan til søppelplass å annonsere ut tinga sine har jeg jaggu ikke sett.

På Finn så ringer de som er interessert og de som virkelig vil handle godtar også pris.

Samtidig slipper du eviglange diskusjoner med folk som kan og vet alt og skal ha bil gratis :).

Uansett masse lykke til med salg av en fin klassiker.

Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg hentet den på flekken...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det! :) den kommer på finn etterhvert, men tenkte jeg skulle prøve med bare e34 gruppen og bimmers først,,, er jo admin i e34 gruppen så om folk blir useriøse kan jeg slette kommentarer og hive de ut :P hehe,,, om det er noen som stusser på om denne er verdt 25k så kan de ikke sakene sine! Har et par intresserte, så venter litt før den kommer på finn,,, men må ha den vekk fortest mulig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra:).

Ja da er det jo bare å irette sette de nissene som prøver seg på e34 klubben.:).

Neida,der synes jeg det går greit for seg.Men se på feks Bmw kjøp og salg diverse plasser på F.B.

Der er det vilt gitt.

Denne må du glatt få prisantydning for.Kan ikke skjønne noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...