Gå til innhold

Orginal E34 530i m30 oppussingprosjekt, SOLGT :(


AHellem
 Share

Anbefalte innlegg

sveigis; ja jeg synest jeg kan påstå at det holdes fint orden i e34 gruppen :) utrolig utvikling av den,,, den er til mye hjelp for mange og gøy å se på og følge med på landets pene e34'er et enkelt sted :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne vært intr i å gi denne litt oppmerksomhet, hvordan er det med rust?

Jeg liker annonseteksten din, du gjør helt klart hvem du ønsker skal overta bilen :) Må si dette er ett kjempe godt utgangspunkt for å få en fin bil, var ikke denne solgt ny i Norge også i sin tid?

Tenk å fin denne kunne blitt hos deg Johnja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg tviler ikke på at den hadde fått et fint liv hos Johnja nei, men var en som var før han og han virker veldig seriøs han også, og skal dokumentere framgangen med den :) så nå er den solgt! skal sendes med tog til østlandet :P

 

trist å la den gå men jeg hadde ikke mye valg for øyeblikket! spent på å se framgangen videre hos neste eier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, da er jeg på bimmers gitt :-)

Takker Andreas for tilliten og ser frem til å få bilen hjem! Skal prøve å holde tråden oppdatert på utviklingen av bilen videre. Håper på gode råd fra erfarne folk.

Bilen skal pusses opp av meg og min sønn Oskar - dette er vel kanskje begge sin drømmebil... I dag har vi ryddet plass på verkstedet og alt er klart til bilen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som flott far og sønn prosjekt! finnes ikke noe mer idyllisk enn far og sønn som skrur gammel bmw :D har troen på at dere tar bra vare på den! du får lage deg en egen prosjekttråd på den og legge ut link her på denne tråden så folk kan følge bilen videre :) gjerne ta en titt på mitt 525 prosjekt og mitt gamle 520 prosjekt også som inspirasjon! ligger link i signaturen!

 

råd er det nok av i dette miljøet! bare til å forhøre seg både på tråden din og på e34 gruppen på fjesboken :)

 

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, da er jeg på bimmers gitt :-)

Takker Andreas for tilliten og ser frem til å få bilen hjem! Skal prøve å holde tråden oppdatert på utviklingen av bilen videre. Håper på gode råd fra erfarne folk.

Bilen skal pusses opp av meg og min sønn Oskar - dette er vel kanskje begge sin drømmebil... I dag har vi ryddet plass på verkstedet og alt er klart til bilen kommer!

Gratulerer med en fin bil og ett meget bra utgangspunkt :) Hadde absolutt vært artig å følge bilen sin utvikling videre og Bimmers er gull verd om man trenger råd, E34 er veldig populære biler og det er MYE kunnskap her inne. 530I høres kanskje ikke så rått ut men som dere sikkert har fått med dere så er det en ganske sjelden motor i E34, finnes mange som ikke en gang har hørt om at E34 kom som 530I med M30 rekkesekser. Absolutt ett fremtidig samlerobiekt som vil holde seg godt i pris :)

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...