Gå til innhold

E28 M5 prosjekt. M535 dill


slettaas
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Da kom siste rest igjen fra lakkering. Monterte snekka på traversen så det er klart til å sette på. Denne er nå lakket med ceramic coating noe som tåler olje ganske bra. Derav noe mattere en resten av delene.

 Så var det bare å starte demontering av de gamle fæle delene😅 å som jeg trodde var det litt overlaterust under rammevanger der travers sitter skrudd oppi.

Pussa ned å smurte på brunox. Det skal nå tørke før jeg går over med hagmans 2k epoxy og litt svart maling. Nå skal snart travers monteres endelig.😀

noen bilder:

7D0E1060-9472-45BE-8977-1BD639EFDEAE.png

7CCE856F-5505-479F-9A66-15698CC9B502.png

A86121F9-9246-41B7-9CCD-ADC24D0AF3F9.png

9380295D-951E-42F6-829F-F24C663CD623.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ting begynner å komme på plass.😊

mangler en del gullskruver for å få det som jeg ønsker men det blir. Pluss at jeg fikk feil foringer til M5stabstaget så må kjøpe nytt der. 

Neste tror jeg blir å legge svart raptor i alle hjulhusa. Må også kjøpe nye H&R coilovers for de måtte jeg selge da M88’n dukka opp😅

9E9D8BE0-DADC-4B15-87A3-80C2C7EEE5AD.jpeg

1C58B639-58F0-4F13-ACB4-AC4AD7DEDABA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Reset skrev:

Blir strøken under nå ;)
Hvordan er status på m88?

Jo takk, det skal vel holde en stund.😊 

Angående M88 så kjøpte jeg den fra et dødsbo. Måtte lete etter delene til den da jeg henta den da det lå litt deler både her og der til den, men har fått kjøpt det meste nå så er ganske sikker på at den er komplett nå. 

Tilstand har jeg jo desverre ingen aning på, så den skal totaloverhales med tida. Synd det koster Heroin😅 Men da jeg henta den sa de at den starta å gikk da den ble plukka ut fra bil for 4år sia.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mortenej skrev:

Veldig bra jobb Erik!

Imponerende med tid du legger ned i detaljer for å få denne perfekt+. Liker det jeg ser, dette kan du være stolt av.

Takker så mye for gode ord. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...