Gå til innhold

E28 M5 prosjekt. M535 dill


slettaas
 Share

Anbefalte innlegg

På 9.2.2019 den 19.22, slettaas skrev:

Nå sitter jeg her i skrivende stund å venter på at klokka skal bikke midnatt. Har vært så heldig å kommet over et Taurusrot mtech interiør, som jeg tror vil matche fargen på bilen meeget bra..😀

Interiøret kom jeg over inne på facebook da jeg snakka med en kar på messenger. Ligget i kjelleren hass i 8-10år. Det sto naturligvis 14t herifra😲 (stavanger) så jeg måtte ordne med frakt. Fant så en kar som skal kjøre 15t en vei i hiace nede til stavanger, så han kunne ta det med for meg👏😁 så inatt kjører jeg til berkåk for å plukke opp det nye interiøret til E28’n. 

 

60476F7B-7A8F-45BB-B939-44DDAD20CF72.jpeg

F93174C1-870D-455F-8BFD-51B55EA8F36E.png

Ååh, så utrolig flott interiør! Må si jeg liker valget ditt her! Dette kommer til og bli knall stilig i bilen din! Skal du ordne gulvteppe i samme farge eller forblir det slik du har det? Fulgte det med dørtrekk? Gratulerer med flott interiør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, opeth84 skrev:

Ååh, så utrolig flott interiør! Må si jeg liker valget ditt her! Dette kommer til og bli knall stilig i bilen din! Skal du ordne gulvteppe i samme farge eller forblir det slik du har det? Fulgte det med dørtrekk? Gratulerer med flott interiør!

Gulvtrekket forblir svart ja😉 å alle dørtrekka har jeg og👍😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 18.40, slettaas skrev:

Gulvtrekket forblir svart ja😉 å alle dørtrekka har jeg og👍😁

Ok :) Må gjerne få lagt ut bilder når interiøret på plass! Er veldig spent på hvordan det blir 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
10 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Ja her har det skjedd en masse morsomme ting siden sist jeg var inne og kikket 👍 Må si du har fått deg en flott 28 med mye godbiter på 👍 Får håpe du får vekk saltlaken på all den fine jobben du har gjort på undersiden 🙏🙈 

Jo takk for det. 🙂 Den blir spyla gjevnt samt at den får underspyling 👍 nå er jo sesongen straks igang uansett😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...