slettaas

E28 M5 prosjekt. Nye felger😀

Recommended Posts

På 9.2.2019 den 19.22, slettaas skrev:

Nå sitter jeg her i skrivende stund å venter på at klokka skal bikke midnatt. Har vært så heldig å kommet over et Taurusrot mtech interiør, som jeg tror vil matche fargen på bilen meeget bra..😀

Interiøret kom jeg over inne på facebook da jeg snakka med en kar på messenger. Ligget i kjelleren hass i 8-10år. Det sto naturligvis 14t herifra😲 (stavanger) så jeg måtte ordne med frakt. Fant så en kar som skal kjøre 15t en vei i hiace nede til stavanger, så han kunne ta det med for meg👏😁 så inatt kjører jeg til berkåk for å plukke opp det nye interiøret til E28’n. 

60476F7B-7A8F-45BB-B939-44DDAD20CF72.jpeg

F93174C1-870D-455F-8BFD-51B55EA8F36E.png

Ååh, så utrolig flott interiør! Må si jeg liker valget ditt her! Dette kommer til og bli knall stilig i bilen din! Skal du ordne gulvteppe i samme farge eller forblir det slik du har det? Fulgte det med dørtrekk? Gratulerer med flott interiør!

11 timer siden, opeth84 skrev:

Ååh, så utrolig flott interiør! Må si jeg liker valget ditt her! Dette kommer til og bli knall stilig i bilen din! Skal du ordne gulvteppe i samme farge eller forblir det slik du har det? Fulgte det med dørtrekk? Gratulerer med flott interiør!

Gulvtrekket forblir svart ja😉 å alle dørtrekka har jeg og👍😁

På 21.2.2020 den 18.40, slettaas skrev:

Gulvtrekket forblir svart ja😉 å alle dørtrekka har jeg og👍😁

Ok :) Må gjerne få lagt ut bilder når interiøret på plass! Er veldig spent på hvordan det blir 😁