Gå til innhold

E28 M5 prosjekt. M535 dill


slettaas
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, er det noen som kan det så er det vel han😀 Sinnsykt flink og bra arbeid spør du meg!!👍 Morten har sendt meg noen bilder der han har begynt så jeg kan legge ut dem.

 

image.jpeg

Slik så det ut. Du ser antydning til rust og plata har "løfta" seg eller begynt og bule oppover.

image.jpeg

Slik så det ut under😄 Som forventet..

image.jpeg

image.jpeg

Her er det slipt vekk og sandblåst vekk rusta.

image.jpeg

Tilpassing av ny plate☺️

image.jpegHer er det smurt på volvo sin rustprimer.

Dette er alle bildene jeg har fått hittil, ser meget bra ut så langt😃👍

Endret av slettaas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det det litt demontering av en delebil som jeg skaffa for noen uker siden. går til huggern. Jævlig synd at denne ble krasja, og rammeskeiv da den er meget bra for rust. 

Bilen selges i deler og noe blir vel brukt på min egen 518. Den blir foresten ferdig rustsveisa imorgen, så må vel få henta den i løpet av uka😀

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her har det skjedd litt i det siste.. :-) har fått sendt den røde 518'n på vrak, den ble totalt ribba først selvfølgelig.. :-)

Har begynt på rustsveising på den 518'n jeg og en kompis redda fra vrak, skal sette på bakstillinga fra den røde på den og prøve på eu-kontroll etterhvert. Prøver og sveise dempertårna og rusta selv på denne her:) håper på et greit resultat. Har sandblåst begge tårna nå så gjenstår og kappe ut nye plater og sveise i. 

Har også fått henta hjem M518'n fra rustsveising. :D meget bra arbeid som er gjort her! Dette holder nok i mange år til👍 Har også fått tak i et sett rondell d58 8,5 & 10" i 17" 😃

image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av slettaas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bilen står bare parkert i garasjen. Har nettop kjøpt helt nytt frontblekk til bilen :) I helgen går turen til verdal på gatebiltreff, da skal jeg til en å kjøpe grenrør å radiator til m30b34 motoren jeg også skal hente i helga som kommer ;) Motor skal gå igjennom en overhaling før den puttes i bil :) 

 

lin13059931_10204512004479367_1751944643_n.jpg13059288_10156821765300481_1014538052_n.jpg10754944_4821786997835_1615166991_n.jpg12233118_10203664834460646_1645530741_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...