Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer salg av min 00 R1 for å kjøpe en 06 Gsxr 1000 K6.

Noen som har prøvd en sånn. Går for å være det råeste fra Suzuki noensinne !

Sent from space using Tapatalk -

Trodde det var k7 som gikk for å være den råeste?

Uansett fromme sykler, men merker det lett på håndleddene etter lenge kjøring xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler på BMW K1300s om dagen Evt. K1200s. Vet hva motorene er gode for, litt spissere effektkurve enn K1300GT..

Selvom fornuften sier at jeg bør begynne med en 15 tusenkr sykkel første sesongen! Kravet er jo kåpe og minimum 1000 kubikk :P BMW eller Suzuki Gsx(ikke GsxR).

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i fjorden starter oppkjøringene fra midten av mai, så er i full gang med å bli ferdig med alt av obligatorisk :D

 

Landevei og svinger er jo det som er gøy, men noen voldsom læring er det kanskje ikke med sikte på oppkjøringen :P

 

 

Så hvis noen vet om noen, eller ønsker seg en gategodkjent e36 med mye trøkk i, er det bare å kaste seg rundt å kjøpe av meg :D Så kan jeg handle meg sykkel til sesongen (med førerkort) starter :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent innom bimmers om dagen altså, mistet faktisk totalt interessen for bil etter jeg kjøpte meg MC. Bil er bil, hehe. 

 

Har kjørt MYE den siste perioden nå, har jo vært knallvær og god stemning. Skal riktignok selge min yamaha thundercat nå, skal over på R6. Prøve å få tak i en 07-08 til en OK pris. Venter med 1000cc jeg, vil nyte 600-klassen i en periode før jeg går over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent innom bimmers om dagen altså, mistet faktisk totalt interessen for bil etter jeg kjøpte meg MC. Bil er bil, hehe.

Har kjørt MYE den siste perioden nå, har jo vært knallvær og god stemning. Skal riktignok selge min yamaha thundercat nå, skal over på R6. Prøve å få tak i en 07-08 til en OK pris. Venter med 1000cc jeg, vil nyte 600-klassen i en periode før jeg går over.

Jeg tok spranget fra Thundercat til R6 sist sommer. Absolutt merkbart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns du var den største forskjellen med overgangen? Hvilken årsmod har du forresten? Har lyst på R6 etter 2006, men prøver å se fra 07 og oppover da de første modellene hadde noen problemer som ble rettet. 

Største forskjellen var kjøreegenskapene, dvs hvor lettkjørt den er i svingene :) Du tenker tanken, så kjører sykkelen svingen. Ellers så er den "endel" hissigere på høyt turtall ;) Dog litt slappere på lavt, kontra Thundercat'en som har en "touring" motor. 

 

Jeg har en 2003mod.

 

Eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"øvelseskjøring med ledsager på egen sykkel bak"...

 

 

Er dette mulig? Hva må til for å få lov til å kjøre slik? Kan jeg kjøpe meg sykkel, fikse trådløs intercom med han som kjører bak meg og bare kjøre for å "øvelseskjøre"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"øvelseskjøring med ledsager på egen sykkel bak"...

 

 

Er dette mulig? Hva må til for å få lov til å kjøre slik? Kan jeg kjøpe meg sykkel, fikse trådløs intercom med han som kjører bak meg og bare kjøre for å "øvelseskjøre"?

 

Stemmer, blir samme som med bil, bare at han kjører bak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...