Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Man kan jo alltids begynne med å kjøre moped igjen for å trene på slikt.. Jeg syntes ikke krypkjøring er så vanskelig, ble veldig mye sluring av clutch for å få det til å gå sakte nok :P Trikset jeg lærte er å klemme innsiden av lårene mot tanken, og løfte blikket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 18k tror jeg for lappen i fjor. Å da hadde jeg lettsykkel. Hadde ikke mer enn 3 kjøretimer pluss oppkjøring.

Tok den vel på to uker.

Å med gullhår så fanga jeg en ledig oppkjøring bare to uker etter jeg i det hele tatt tenkte tanken på å ta lappen ! :D det var digg mtp at R1 sto klar ! :) men fadern ble vel dratt med på tur omtrent hver dag før jeg fikk lappen ! :)

Var en knall sommer i fjor å håper på like bra vær i år :)

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 14500 for mellomtung i fjor sommer. Da hadde jeg ikke lettlappen fra før, og hadde bare obligatoriske kjøretimer. Krypkjøring/kjeglekjøring er jo igrunnen morro, bare å trene litt om en har en moped eller lignende stående. Bra tips som FredrikE24 sier, å ha en god forankring på sykkelen, og å få opp blikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel regne ca 2000 ekstra for utgiftene på biltilsynet. Er vel noe som ca 500 for teori, ca 900-1000 for selve oppkjøringen og 500 for nytt sertifikat om jeg ikke husker feil. Rett meg gjerne på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...