Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg betalte rett under 9k for lettlappen og rundt 10k for mellomtung. Leie av sykkel til oppkjøring er tatt med i prisen biltilsynet ville vel ha en tusenlapp tilsammen for oppkjøringsgebyr og ny lapp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Expert nivå? :P

Men ja, der  jeg tok det kostet det ikke mere så jeg er veldig fornøyd :)

Har ikke angret et sekund på at jeg tok lappen på mellomtung. 1. august i år så kommer tunglappen og neste sesong blir det ny sykkel på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt billig med 9-10 tusen! Med minimalt med kjøretimer og lett lappen fra før måtte jeg ut med 18. Lappen hadde jeg riktignok fire dager etter første kjøretime så fornøyd :P

Bare finne seg sykkel nå, må ihverfall være i boks før 1.mai, faktisk fine kjøreforhold her allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg tenkte på... Har MC vært en sportsbilerstatning for noen av dere? Altså, har dere hatt lyst på sportsbil, men etter å ha fått MC; har den lysten blitt signifikant mindre? Eller går det i begge deler selv etter å ha fått MC?

 

Hvis dere skjønner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg tenkte på... Har MC vært en sportsbilerstatning for noen av dere? Altså, har dere hatt lyst på sportsbil, men etter å ha fått MC; har den lysten blitt signifikant mindre? Eller går det i begge deler selv etter å ha fått MC?

Hvis dere skjønner :P

Kan på en måte se det litt sånn. Men å kjøre sykkel er en helt annen følelse enn å kjøre bil. Men en cab med samme prestanda hadde vært gøy det og. :) men skal man ha bil som går like brutalt så koster det.

Så en test av den første generasjon R1 å da sa han at han aldri hadde prøvd no lignende foruten kanskje Mclaren F1. Så er jo på en måte et billigere alternativ ja.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg tenkte på... Har MC vært en sportsbilerstatning for noen av dere? Altså, har dere hatt lyst på sportsbil, men etter å ha fått MC; har den lysten blitt signifikant mindre? Eller går det i begge deler selv etter å ha fått MC?

 

Hvis dere skjønner :P

Drømmer fortsatt om en e46 m3. Men det har jeg alltid gjort :-P  En MC dekker mye av behovet mitt for sportsbil.. Ett bevis for hvor jevlig bra en moderne 1000 går:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...