Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg tatt steget og meldt meg opp til lappen jeg også! Får håpe dette går geit og at jeg kommer til å henge endel mer her inne fremmover! :D

 

Det er obligatorisk! Og gratulerer så mye med at du har meldt deg opp, mange gode opplevelser venter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal gjøre det jeg kan ihvertfall! Men er som sagt kø overalt, så må nok ta det de har :P 

 

Tips til klær? Er avhengig av at det tåler "litt vær" da jeg skal pendle endel og ikke kan styre været :P Må selvsagt være sikkert, og fint om det ser allrigth ut også :) Har null... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal gjøre det jeg kan ihvertfall! Men er som sagt kø overalt, så må nok ta det de har :P

Tips til klær? Er avhengig av at det tåler "litt vær" da jeg skal pendle endel og ikke kan styre været :P Må selvsagt være sikkert, og fint om det ser allrigth ut også :) Har null... :P

Gore tex om det skal tåle vær. Halvorssons,alpinestars etc har fine klær.

Gjerne en skinn dress på go værs dager :) jeg liker desidert best :)

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FC-moto.de har godt utvalg til lave priser, sjekk ut produkter der for å lese og lære. Revzilla.com har også vanvittig utvalg samt solid database av brukeranmeldelser. Du må kjøpe MC-klær etter bruk.

Rukka er kongen på haugen når det gjelder tekstilklær som både puster og varmer (de beste klærne til pendling?), men de er rådyre og egentlig ikke så sportslige i stilen. Skinn er alle de store merkene gode på, jeg har fått best inntrykk av Spidi (ingen kjenner vel bedre til MC enn italienerne?). Svenske Lindstrands leverer mye kult også, til god pris.

Man kjøper MC-klær etter type bruk av motorsykkelen... For min del blir det kjøring på fine søndager og da skal jeg ha high-top boots, skinnbukse og skinnjakke i vanlig utseende for putring rundt i byen. Hadde jeg dratt på tur hadde jeg garantert valgt Rukka Gore-Tex bekledning for å holde meg vanntett under eventuell nedbør og passe varm under lav temperatur. Skinn trekker inn vann og klærne blir tunge, så ville ikke hatt skinn for pendling! Og hvem faen har tid til å stoppe og ta på seg regntøy i veiskulderen når det plutselig begynner å hølje ned (tenker da på skinnfolket med regntøy i ryggsekken) :P

Ikke kjøp hjelm eller hansker online, best å prøve hos forhandler, pga forskjellige passformer (jeg har små hender og Rukka-hanskene mine er slitsomme/trange ved håndleddet...). Av praktiske grunner hadde jeg også kjøpt ting på tysk nettbutikk (enklere å returnere varer f eks).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xlmoto har greit utvalg, og gratis retur ved størrelsebytte. De sender med en returlappe med porto i forsendelsen, så om skoa, hanskene eller jakka ikke passer, pakker du det bare ned igjen og sender tilbake med beskjed om hvilken ny størrelse du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å se tråden vokser, tydelig at det er flere med interesse for to hjul :)

Av kjøredress har jeg hatt berik todelt før, funket greit.

Men så kjøpte jeg denise todelt skinndress og er utrolig fornøyd. Veldig bra kvalitet og holdbarhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...