Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om BMWs 6-sylindrede landeveis maskin K1600GT?

 

Sykkelen er diiiiiger, jeg prøvesatt en slik på en messe, og jeg hadde store problemer med å skubbe den bakover mens jeg satt på den, naturlig nok har den revers, og elektrisk støtte.

 

Derfor synes jeg det er ganske imponerende kjørt av denne karen, samt kan det tenkes at den er ganske lettkjørt iforhold til størrelse og vekt! Den veier intet mindre enn 320kg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med bred erfaring når det kommer til dekk her?

Bestilte meg nettopp ett Michelin Pilot Road 4 framdekk til sykkelen min, og tror det skal være ett bra valg? Om dekk er viktig på biler, er det enormt viktig på MC, så kjøper ikke noe billig ræl....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å prøve Pirelli p zero neste gang.

Ellers så er vel Dunlop, Bridgestone, Metzler etc bra dekk.

Leste og om dekk som skulle være litt hardere på midten. Husker ikke produsent men høres bra ut da midten slites fort ved mye rett fram kjøring.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å prøve Pirelli p zero neste gang.

Ellers så er vel Dunlop, Bridgestone, Metzler etc bra dekk.

Leste og om dekk som skulle være litt hardere på midten. Husker ikke produsent men høres bra ut da midten slites fort ved mye rett fram kjøring.

Sent from space using Tapatalk -

Dekket du tenker på er Michelin Pilot Sport. Heter CS eller noe også, men husker ikke nøyaktig. Hadde disse på Ninjaen min som jeg hadde før, og var knallfornøyd. Metzeler M3 er også et veldig bra dekk, men det slites kanskje litt fort da det er mykt.

Pirelli Diablo noe-som-jeg-ikke-husker er et skikkelig søpledekk om du kjører til tider hardt. Ninjaen min (altså en 636) spant om en clutsja på våt asfalt. Til og med på fuktig asfalt slang ræva på sykkelen noe jævlig. Så det vil jeg knapt anbefale til de som er godt voksne og kanskje kjører touringsykkel da det er veldig hardt og slites veldig sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framdekket til Pilot Road 4 er medium på midten, og mykt på sidene, bakdekket er hardt og mykt :P Får bare teste hvordan det funker, skal iallefall være bra på våt vei! Er blant de dyreste dekka, men frykter at den sveipinga kan føre til at det slites veldig fort...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revzilla har bra review-system på dekka, kan være verdt å sjekke ut erfaringer derfra. Pirelli Diablo Rosso II for eksempel har fått 4,9 av 5 på totalt 69 tilbakemeldinger. Så tydeligvis noen som er uenige med Skogsfisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revzilla har bra review-system på dekka, kan være verdt å sjekke ut erfaringer derfra. Pirelli Diablo Rosso II for eksempel har fått 4,9 av 5 på totalt 69 tilbakemeldinger. Så tydeligvis noen som er uenige med Skogsfisk.

Stakk inn på dekkonline og sjekka hvilket Pirelli-dekk jeg selv mente, og dekket jeg mente heter visst kun Pirelli Diablo. Det dekket kan jeg love dere suger om dere liker å gasse litt. Hvordan Diablo Rosso II er i forhold aner jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framdekket til Pilot Road 4 er medium på midten, og mykt på sidene, bakdekket er hardt og mykt :P Får bare teste hvordan det funker, skal iallefall være bra på våt vei! Er blant de dyreste dekka, men frykter at den sveipinga kan føre til at det slites veldig fort...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Er det hardt på midten så slites det ikke så veldig fort. Med mindre du skal kjøre hardt på bane. Da slites sidene fort.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange nye sider gitt ! :) 

 

Angående dekk så skal jeg teste Metzeler M5 neste gang. Har i dag dunlop, men ønsker å teste Metzeler da de er mykere enn dunlopene. 

Metzeler har jo også kommet med M7RR nå, som ser meget bra ut ! 

 

Pilot 4 er nok noe av det beste man kan få, så hadde ikke vært bekymret over det valget. :) 

 

Har hittil hatt 2 turer på sykkelen i år. Utrolig morro ! Har begynt å lære med wheelies også, veldig skummelt i starten :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd dette dekket ?

http://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop.pl?s_p=Pirelli-Diablo-Rosso-II-190_50-ZR17-TL-73_W_-M_C&details=Ordern&typ=D-116465&cart_id=66918799.129.8703&ranzahl=1&Breite=190&Herst=Pirelli&Quer=50&Felge=17&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&dsco=129&m_s=1&rsmFahrzeugart=MO

Er det dårligere kvalitet på Dekkonline?

Det pilot sport dekket er vel veldig bra touring dekk med go holdbarhet. Men jeg vil ha no som sitter som faen :D

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...