Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøp Michelin Pilot Sport eller Metzeler M3. De er myke dekk som sitter bra. M3 er kanskje litt bedre

Pilot er vel mer touring dekk med go sliteevne ?

Metzler har å kommet med M5 nå.

Har Dunlop foran og bridgestone bak nå å er ikke missfornøyd med det heller.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Pirelli-dekket jeg klager på på forrige side vil jeg kalle touring-dekk da det er veldig hardt. Jeg har hatt flere sett med Pilot Sport og de henger bra. Men de varer ikke så alt for lenge da de er litt myke. Men jeg tror Metzeler M3 er enda mykere, for en kompis av meg som hadde det på sin 09 600 GSXR sa det hang som bare juling. M5 veit jeg ikke noe om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Pirelli-dekket jeg klager på på forrige side vil jeg kalle touring-dekk da det er veldig hardt. Jeg har hatt flere sett med Pilot Sport og de henger bra. Men de varer ikke så alt for lenge da de er litt myke. Men jeg tror Metzeler M3 er enda mykere, for en kompis av meg som hadde det på sin 09 600 GSXR sa det hang som bare juling. M5 veit jeg ikke noe om :)

Er det det samme Pirelli dekket som jeg linket til ?

Pirelli blir brukt mye på banekjlring på skogen. Da den typen som er reint bane dekk da.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt likt ut, men er usikker på om det er akkurat det samme dekket som jeg hater. Rosso II høres ikke kjent ut, men jeg veit ihvertfall at om det hadde vært jeg som skulle handla dekk til sykkelen hadde jeg kjøpt noe annet siden jeg er usikker på om det er det dekket jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leita etter vindtett langarma super undertøy til å ha under skinn dressen. Å hvor fant jeg det. Biltema! :D

Sent from space using Tapatalk -

 

Trenger du egentlig vindtett under skinn? Burde være ganske vindtett skinnet vell? Selv sverger jeg til ull :) Var nettopp ute og kjørte en tur, samt tok en god vask, var godt, selvom temperaturen er 2 grader :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du egentlig vindtett under skinn? Burde være ganske vindtett skinnet vell? Selv sverger jeg til ull :) Var nettopp ute og kjørte en tur, samt tok en god vask, var godt, selvom temperaturen er 2 grader :P

Er masse lufting på den. Særlig ved bryst/armer. Som er digg når det er varmt ! Men ikke nå :)

Har gore tex å, men skinn som er tingen ;)

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhh.. ja, jeg kjører bare i gore-tex nå, er godt og varmt :) Har tenkt tanken med skinn til sommeren, men spørs om litt av pondusen burde forsvinne først, slik det ikke ser helt mogoloid ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har litt for liten skinndress til magen, det er jævlig å komme seg i den og jævligere å komme seg ut av den, men når du endelig har fått igjen glidelåsen ser en stram som faen ut! Anbefales som alternativ til slanking!

Eg var med en kompis i spania en gang og prøvde en heldress, og den var ALT for liten.. Prøvde å ta den av i prøverommet, ikke sjangs.. Går ut av prøverommet og ser meg om etter kompisen, han var fordufta.. Så endte opp med at en butikkansatt måtte dra som faen i dressen mens eg omtrent sparka ifra for å komme meg ut av den, han lo godt når han kom igjen og så dette synet, kompisen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldress det går i da med andre ord? Er ikke svær, men litt til over har det blitt i løpet av vinteren! Går ann å kalle det for bulking kanskje? 

Ser mange kjøper to-delt, men det vil vell ikke få samme hold-in effekten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...