Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Fattern har bestilt en Schubert hjelm til så man kan ha trådløs intercom mellom hjelmene, lukter øvelseskjøring alene på sykkelen fremover med han på sin sykkel kjørende bak :-D Vi fikk montert den overhalte kardangen på K100LTn sist helg, så henter jeg ut skilt til uka :-) K1300n har ikke blitt kjørt ut av kjellerstua her enda(den har stått der til pynt i hele vinter til mors store forergelse!).

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ha første kjøretimen nå på fredan blir morro håper jeg får lappen fort, men kjipt med det nye reglementet innen mellomtung at man bare kan kjøre 47hk , men heller ikke en sykkel som i utganspunktet har mer enn dobbelt av 47 hk altså 94hk, så da nytter det heller ikke å kjøpe seg en nedplombert r6 å tro jeg brommer rundt lovlig, er vell nesten bare motard som gjelder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ha første kjøretimen nå på fredan blir morro håper jeg får lappen fort, men kjipt med det nye reglementet innen mellomtung at man bare kan kjøre 47hk , men heller ikke en sykkel som i utganspunktet har mer enn dobbelt av 47 hk altså 94hk, så da nytter det heller ikke å kjøpe seg en nedplombert r6 å tro jeg brommer rundt lovlig, er vell nesten bare motard som gjelder da.

Du dæven det var en lang setning ! :P Håper på å komme fort i gang med det obligatoriske selv snart! Mange om benet og få plasser, men håper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ha første kjøretimen nå på fredan blir morro håper jeg får lappen fort, men kjipt med det nye reglementet innen mellomtung at man bare kan kjøre 47hk , men heller ikke en sykkel som i utganspunktet har mer enn dobbelt av 47 hk altså 94hk, så da nytter det heller ikke å kjøpe seg en nedplombert r6 å tro jeg brommer rundt lovlig, er vell nesten bare motard som gjelder da.

  http://www.finn.no/finn/mc/new/object?finnkode=47233175&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det popper vel opp fler og fler sykler som passer til de nye reglene, det er noe som er innført i hele europa som en førerklasse tror jeg. Duke 390 er vel også tilpasset den klassen. Motarder blir vel kanskje litt lette igjen, men mange (nesten alle) motarder er registrert i 34hk-mellomklassen (er det den som er erstattet av A2?), så det funker vel. Dog går de fleste som fulleffekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til folk som bare kan kjøre A2 klasse sykkler er Z800E et bra alternativ! Kjøpte en sånn ny selv i fjor og er superfornøyd! Nå venter jeg bare på bare veier her oppe i nord, står klar med ny eksos å skilt holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Orker ikke å sitere bilder, men den R6'n, er det original eksos på den? Burde være temmelig lydløs med en lyddemper på 2-3 meter? 

Viktig å åpne opp litt, for å få ut litt god-lyd!

Har fått montert Yoshimura TRS Slip-on no!, vart FORSKJELL ja ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til folk som bare kan kjøre A2 klasse sykkler er Z800E et bra alternativ! Kjøpte en sånn ny selv i fjor og er superfornøyd! Nå venter jeg bare på bare veier her oppe i nord, står klar med ny eksos å skilt holder :)

Den var fin den, men fant bare en ny på finn og den var dyr, den kosta vell rundt 124 så pluss 39k i reg avgift, syntes 164k blir i drøyeste laget for en mellomtung mc på48hk selv om den er splitter ny, kan strekke mot maks 80k , det idelle er merr undt 50/60k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å titta på sykler, og kom over en morsom sykkel.. hvertfall utseendemessig..

Tror Hyusong har hatt mye deler til overs fra diverse modeller og tenkt "kan vi lage en sykkel av dette?"

 

4023VCG-HYOSUNG%20RT125D%20KARION.jpg

 

Kom også over en modell fra KTM jeg ikke er kjent med fra før: http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=47582229

350 som ikke veier stort mer enn en moped høres latterlig morro ut. Sikkert flott og smidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fin den, men fant bare en ny på finn og den var dyr, den kosta vell rundt 124 så pluss 39k i reg avgift, syntes 164k blir i drøyeste laget for en mellomtung mc på48hk selv om den er splitter ny, kan strekke mot maks 80k , det idelle er merr undt 50/60k

 

Nå har Z800E 95HK ved 9500 RPM og 76NM, mot original versjon sine 113HK ved 10 200 RPM og 83NM. 800E versjon blir ned plombert med en lås på gassen og en ledning i ECUen. Har kjørt begge versjonene og er egentlig ingen forskjell i kreftene. Kan være noe dyr for folk som vil ha billig sykkel, men et godt alternativ til de som vil ha en mellomtung sykkel som går godt å god å kjøre. Denne nye Z-serien kom først som 800 ifjor da jeg kjøpte min, å er overtakeren til den gamle Z750. Så har ikke rukket og komme så mye brukt ut på markedet enda. Er så fornøyd at neste år blir det Z1000! Misunner dere ned i sør for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...