Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke stress og kjøre r sykkel, du kjører på adrenalin når vaier er over halvveis stram. Det er helt herlig eller så kan man kjøre saakte og ta livet ordentlig med ro, bare pruppe rundt til noen blir irritert :)

Også nyser man og tredobler farten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig å lese sånne tråder som det her når man er keen på sykkel igjen. Hadde lett sykkel for noen år siden, Aprilia RS 125. Morsom sykkel! 

 

Driver å ser på sykler nå, ser da på Suzuki GSR. Har dere noen anbefalinger til sykler som er lik disse? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig å lese sånne tråder som det her når man er keen på sykkel igjen. Hadde lett sykkel for noen år siden, Aprilia RS 125. Morsom sykkel! 

 

Driver å ser på sykler nå, ser da på Suzuki GSR. Har dere noen anbefalinger til sykler som er lik disse? :)

600 eller 750? Lignende er z750/z800, street triple 675, fz8, hornet 600, duke 690. Anbefale å prøve duke 690, billig og morsom sykkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 125cc no ålreit å putre rundt med?

 

Det er ikke noe problem, når jeg hadde min gikk den finti 100 med to på :)

 

600 eller 750? Lignende er z750/z800, street triple 675, fz8, hornet 600, duke 690. Anbefale å prøve duke 690, billig og morsom sykkel!

 

Noe rundt der, kjenner jeg meg selv rett så blir noe særlig større enn 750 farlig for meg selv :) Da skal jeg sjekke de ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må huske på at MC ikke er som bil og ikke har like lang levetid (noen unntak vil det alltid være). Å kjøpe en 80-modell vil definitivt kreve at eieren kan skru, eller kjenner noen som er veldig glad i å skru MC billig... Jeg ble frarådet å kjøpe 80-talls MC (inkludert driftsikre merker som Honda og andre japanere) som førstesykkel, at det ikke var lurt selv om prisen er lav, for oss som ikke kan skru selv...

 

Og får man egentlig importert ombygde sykler til Norge? Er reglene for ombygd MC snillere?

 

Jeg hadde definitivt kjøpt noe som var ferdigregistrert i Norge fra før og fra tidligst midten av 90-tallet. Fra 30.000 kr. begynner det å bli brukbart, har sett noen kupp komme og gå i cruise-stil fra Kawasaki f. eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...