Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny sykkel :D 

Ducatier er utrolig fete, dog ikke alles "kopp te", har du prøvekjørt sykkelen før kjøp? 


Tok meg en liten tur med Bimmern her om dagen, er fortsatt litt småekkelt å kjøre. Til tross for tørt føre er det litt vel glatt etter min smak! Har brukt mest av tiden til å fintune Öhlins-oppsettet som kom på ila. vintern :) Den nye styredempern er helt fantastisk!
17547531_10158503334735341_922682209_o.thumb.jpg.7d43905433c5d1aae9dd2f2cf9bfe09d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Nei, jeg har ikke prøvekjørt. Tok bare sjansen på at den er ok. :)
Har hatt en Diavel før som jeg var veldig fornøyd med, tross alle problemene. Så er i hvert fall litt kjent med Ducati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nå skal det vel bli fart i Bimmern :smoking:

Etter intens Googling, sjekking av Finn.no, utenlandske forumer etc. I snart et år, fant jeg omsider en kondemnert K1200RS i Canada med eksosanlegget jeg ønsket meg, og det verste er at det ble billig, å kjøpe feks. et Remus anlegg på Ebay koster 4 gangeren av det jeg betalte :P 

Fant en video på nett som beskriver lyden en kan forvente, jeg er usikker på hvor lenge jeg kommer til å orke å kjøre med dette. Så dere med K1200RS der ute får kanskje muligheten til å få kjøpt det etterhvert ^_^

Lyden er hvertfall ganske artig fra Two Brothers Racing eksosanlegget. I tillegg skal det gi litt ekstra med sprut fra motoren da det er helt anlegg med 4-2-1 grenrør.

 

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra det der. 8)

Jeg har  Two Brothers eksosanlegg på en Yamaha R1 jeg har i caribien, å det setter i gang en og annen bil alarm :shock: men når man kjører normalt etter veien, så er det ikke plagsomt for meg i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...