Jump to content

Motorsykkel tråden på bimmers

Recommended Posts

Fikk pris på 2900 i året med delkasko på Ninja ZX6R forresten, snart 25 år, og 50% bonus, temmelig allright ;) Kasko spurte jeg ikke om engang...

Det var grisebillig! Hvilket forsikringsselskap? Fikk sitater på rundt 20-21.000 i året med ansvar på min ZX6R rundtom når jeg sjekka rundt i fjor. (Var da 21 og hadde ingen bonus.) Ikke populære å forsikre tydeligvis.

For min del blir det bytte til 1000cc når en blir ferdig med studier og får litt bedre økonomi. Synes ZX6Ren min går greit, men savner mer "umpfh" på bunnen av registreret.

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nye dekk kom i går. Godt å få sykkelen ned fra bordet. Nå gjennstår bremsemontering, olje og kjøleveske samt lakkering. 

Tok noen bilder av min 53' Standard. Skal bygge om forhjul og gaffel til å passe til cl350 forfelg, slik en får bremse som fungerer

Kan slenge ut en liten (stor) post om mc-turen jeg og en kamerat hadde denne uken, på hver vår streetfighter, og tilbakela litt under 2500km på 6 dager. Startet fra Oslo tirsdag morgen, med

Posted Images

Kikka litt på de syntes de ikke ser no fete ut med den fronten de har, men sikkert ålreite tur sykler. Men likte cirkelig ikke utseende på den.

Duke 3:

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46785333

Duke 4:

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46800361&searchclickthrough=true

Har mest sansen for Duke 3 utseendemessig.

Må si jeg syntes det motsatte jeg da, må ta en ringerunde i henhold til forsikring når det gjelder mc også tenker jeg når våren nærmer seg og jeg har funnet mer ut av hvilken type sykkel jeg skalmgå for.