Gå til innhold

AUX- USB- iDings- og bluetooth-tråden (e6x, e7x, e8x, e9x)


 Share

Anbefalte innlegg

Den kan kjøpes hos alle som selger BMW-deler, og koster 2-3000,-.

Bilen må kodes ja, men jeg tviler på en forhandler er villig til å gjøre dette i din bil, så jeg vil anbefale et uavhengig verksted eller en privatperson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å legge inn noe musikk på harddisken i bilen, en 525 E61 2009.

Hvilket format skal musikken være i?

mp3 eller det formatet itunes lagrer musikken i?

 

Det er vel bare å legge det inn på en minnepenn og legge det over på harddisken, når en kobler minnepinnen inn i usb-porten i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12GB er avsatt til musikk, disken er 80GB.

 

Edit: BMW sin offisielle "blekke" sier åtte GB, mens diverse forumer sier 12GB, så et sted inni der. :)

 

Biler med NBT har forøvrig 20GB tilgjengelig, av totalt 200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å koble slike ting til i hanskerommet, den må kobles til i midtkonsollen.

 

(pssssst, av og til kan det lønne seg å lese førsteposten. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å vurderer å handle sånn uoriginal navi til min jeg får å kunne styre musikk fra rattet/spiller(dette som er viktig for meg!). Virker som det ikke er noe annen utvei?

 

En ting jeg lurer på om kanskje kan være en utvei, er å sette i org usb i bilen og bruke en apple enhet tilkoblet den(kan vell bruke ipod eller en random iphone og oppdatere musikken via wifi)`

 

Men med slik usb tilkoblet apple enhet, får jeg da spilt musikk via spotify eller kun musikk som er lagret på enheten?

 

Jeg liker ikke iphone så blir å bare ha en liggende i midtkonsollen kun til musikk isåfall :P

 

 

Kort sagt, jeg har professional radio(07 mod e92) og vil styre musikk via ratt/knapper på spiller. Musikken skal spilles fra spotify på et vis. Ble noe rotete det her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordel å lese skikkelig ja :D

 

Da er neste utfordring ettermontering av 6FL :) Har aux org eneste(det har vell alle)

 

Regner med jeg skal ha en av disse kittene

 

http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=WD31&mospid=50164&hg=65&fg=95

 

Kan ikke si jeg ble veldig klok på forskjellen på disse. 

 

Edit: etter hva jeg kan finne trenger jeg en mulf2 boks, ledning frem til midtkonsollen og apple ledning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...