Gå til innhold

Off Topic eller ikke? Stem for/mot nytt forum på Bimmers!


mkj
 Share

Nytt forum for Off Topic på Bimmers eller ikke?  

365 stemmer

  1. 1. Nytt forum for Off Topic på Bimmers eller ikke?

    • Jeg ønsker å beholde dagens foruminndeling og politikk når det gjelder Off Topic
      246
    • Jeg ønsker meg en ny avdelig hvor Off Topic og andre bilmerker kan diskuteres
      143


Anbefalte innlegg

Jeg var i utgangspunktet også i mot en egen OT-kategori, men jeg må nok innrømme at jeg etterhvert har ombestemt meg. Det er mange gode argumenter som taler for en OT-kategori og det er ikke dermed sagt seriøsiteten plutselig forsvinner, snarere tvert imot. At det plutselig vil komme nye medlemmer som kun spør etter andre bilmerker har jeg heller ikke troen på. En OT-kategori er å anse som et supplement i mine øyne, hvor man kan diskutere det meste med andre likesinnede mennesker (f.eks byggeprosjekter, båt, eiendom, hobby osv). Jeg kan forstå skepsisen til en del brukere, men som en start ville det kanskje vært naturlig med en prøveperiode (og deaktivering av postcount?). Det burde også være et visst minimumskrav til innleggene, slik at det ikke bare blir vissvass. Tommel opp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mye styr å sette om ett underforum med "diskutere andre bilmerker".Man trenger jo ikke klikke seg inn om man ikke har lyst.

Jeg leser mye på forumet og vet det er mange flinke folk som kan mye om bil.

Foreksempel i mitt eget tilfelle: nå har jeg midlertidig ett annet bilmerke, hadde vært greit om noen hadde kunne kommet med tekninsk hjelp foreks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det, så skal en OT-del være for å diskutere andre ting enn BMW, og da f.eks. utdannelse, ferie, fotball, barneoppdragelse etc. Selvsagt kan man diskutere andre bilmerker også, men i hovedsak temaer som ikke har med bil å gjøre. Det er veldig mye ekspertise på et såpass stort forum, og det er da kjekt å kunne bruke den ekspertisen og slippe å måtte registrere seg på x-antall andre forum man ikke har så interesse av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det, så skal en OT-del være for å diskutere andre ting enn BMW, og da f.eks. utdannelse, ferie, fotball, barneoppdragelse etc. Selvsagt kan man diskutere andre bilmerker også, men i hovedsak temaer som ikke har med bil å gjøre. Det er veldig mye ekspertise på et såpass stort forum, og det er da kjekt å kunne bruke den ekspertisen og slippe å måtte registrere seg på x-antall andre forum man ikke har så interesse av.

 

 

SPOT ON.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...