Gå til innhold

Off Topic eller ikke? Stem for/mot nytt forum på Bimmers!


mkj
 Share

Nytt forum for Off Topic på Bimmers eller ikke?  

365 stemmer

  1. 1. Nytt forum for Off Topic på Bimmers eller ikke?

    • Jeg ønsker å beholde dagens foruminndeling og politikk når det gjelder Off Topic
      246
    • Jeg ønsker meg en ny avdelig hvor Off Topic og andre bilmerker kan diskuteres
      143


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke imot offtopic tråden, men imot at man skal lage egne tråder om spesifikt andre bilmerker. At jeg er aktiv i offtopictrådene er vel kun fordi jeg ikke vil spre feil info i de tekniske trådene der jeg føler jeg ikke har nok kompetanse om diverse spørsmål...Jeg kan dog det meste om e65 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også fordelen med en ny forumdel.

Det er mye som ligger under annet...-kategorien nå som med fordel kunne blitt flyttet.

Annet-delen burde da døpes om til Annet BMW-relatert, elller noe i den stilen.

En blir en del bekjente her inne, og meninger fra disse, som en har et inntrykk av hvordan er ut fra svar i andre tråder, er gjerne mer pålitelige enn svar fra 10 random folk på f.eks. Bilforumet eller "bolleiovnen.no"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hat off topic tråden og annet selges, trenger ikke og lage noe avstemming av dette, hva er egentlig poenget da hvis ikke det skulle være åpent for andre bil modeller? Skjønner ikke helt hvor dere vil med dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du missforstår litt, ZhilleN. Det er ikke snakk om å åpne opp for alle bilmodeller, selvsagt skal man kunne spørre om andre bilmerker, men formålet med en OT-del er å kunne diskutere ALT annet som ikke har med bil å gjøre.

 

Ja, vi har OT-tråden i dag, men den er, i mine øyne, totalt ubrukelig. Det er bortimot umulig å få svar på seriøse spørsmål, da de forsvinner raskt bakover i systemet pga. "chatting". Det er ikke alle som gidder å bla bakover for å sjekke alle innlegg, og det er derfor stor sjanse for at den som faktisk kan svare på spørsmålet ikke ser det.

 

I en ren OT-del, så kan man ha en stor tråd på spesielle emner som kan være populære/interessante å diskutere, f.eks. en tråd om utdannelse. Lurere man på noe ang. dette, så har man da veldig mye informasjon i en samlet tråd, i steder for å måtte søke etter svar i en uoversiktelig OT-tråd som finnes i dag. Tror også man hadde fått bort en del av "chattingen" med en slik forumdel, og at forumet hadde blitt oppfattet som mer seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om dere admins lanserer en ren OT-del som prøveprosjekt over en måned eller to, for å se hvordan det fungerer i praksis? Både for deres egen del og medlemmene? Jeg selv var imot en OT-del først, men ette mye fornuftige innlegg de siste sidene har jeg nå endret mitt synspunkt og stemmer for et eget Off-topic underforum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også endret mitt stemme til å være for dette, og stemmer for et prøveprosjekt.

 

Om det skulle bli realisert håper jeg likevel det blir kraftig moderert, og gjerne kan ha en samletråd for hver "kategori". Å scrolle forbi 15 tråder med hvilket stereoanlegg man skal ha på badet er ikke så veldig spennende. I tillegg håper jeg de punktene jeg nevnte tidligere blir vurdert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...