Gå til innhold

Min E36 M3 3,2


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for svar! Følger det med festemidler med en slik del? Det som sitter der er jo poppet fast. Hva gjorde du?

Hos meg var det skrudd fast, men er jo bare å borre ut poppnaglene å bruke poppnagler igjen :)

Følger ikke med skruer/poppnagler nei

Hvis du vil bruke skruer så burde du få tak i orginale skruer også den "muttra" som du trer rundt metallet i døra så skruen får tak i noe! Men letteste for din del er vel å bruke opp poppnagler igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Veldig pen og ryddig m3! 

 

Har selv en estoril blå.  Har gjort litt diverse med understellet på min nå i vinter. ta gjerne en kikk innom tråden min. 

kjøpte Eibach ProStreet S coilovers til min

 

Takk for det! Følger med på tråden din :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Sett gjennom begge trådene dine. Herlige biler du har Henrik.  :)

 

Takk for det, du! Lite oppdateringer fra denne kanten, men det tar seg nok opp utover våren når M3'n er ute av dvalen. Mulig konebilen (E81) får luftet seg på en isbane i nær fremtid :) Den gamle sliteren (E39 525iT) har jeg ikke tatt meg bryet med å lage en tråd på. Men for daglig bruk, er nok den sistnevnte den beste bilen jeg har hatt. 

 

post-40006-0-01897700-1453110285_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
12 minutter siden, StigJ skrev:

Tullball! Du skal jo selvfølgelig ikke selge. Hva skal du da kose deg i langs svingete veier?

Kanskje på min FUJI landeveissykkel som jeg heller ikke har tid til å bruke? :-P Neida, har lyst til å beholde bilen men må innrømme det har blitt lite tid til den det siste året. Får vel heller ta meg sammen og bruke litt penger på den, slik at det ikke "lønner seg" å selge den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin filosofi du har i tankene nå. Føler det er håp for deg. :D

Jeg kaster ganske store summer på bilen min i disse dager. Viktig å sørge for at man taper masse penger ved et potensielt salg! Bare begynn å kast penger på bilen så skal du nok se at disse tankene ordner seg.  :-P 

Til tross for at jeg prøver å gå frem med et godt eksempel så vet jeg ikke helt om dette innlegget hjelper på. Men håper ihvertfall på å se mer til bilen din her i tråden. Uansett, lykke til med valgets kvaler. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 25.4.2016 at 0.20, bimmerR skrev:

Det er en fin filosofi du har i tankene nå. Føler det er håp for deg. :D

Jeg kaster ganske store summer på bilen min i disse dager. Viktig å sørge for at man taper masse penger ved et potensielt salg! Bare begynn å kast penger på bilen så skal du nok se at disse tankene ordner seg.  :-P 

Til tross for at jeg prøver å gå frem med et godt eksempel så vet jeg ikke helt om dette innlegget hjelper på. Men håper ihvertfall på å se mer til bilen din her i tråden. Uansett, lykke til med valgets kvaler. :)

 

 

Litt usikker på om innlegget ditt hjalp jeg også :) tenker jeg starter med noen mindre oppgraderinger, og så ser jeg om entusiasmen øker på utover våren ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...