Gå til innhold

Min E36 M3 3,2


 Share

Anbefalte innlegg

22 timer siden, scoot skrev:

Vakkert! 

Takk for det! Har sett gjennom tråden om din bil også - godt dokumentert prosess, og resultatet ser jo meget bra ut! 

Vi får ta godt vare på disse gamle bilene, er jo ikke så mange gode eksemplarer igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Henrik K skrev:

Takk for det! Har sett gjennom tråden om din bil også - godt dokumentert prosess, og resultatet ser jo meget bra ut! 

Vi får ta godt vare på disse gamle bilene, er jo ikke så mange gode eksemplarer igjen. 

Takk for det! :) Nei, gode ryddige eksemplarer gror ikke lenger på trær dessverre. Så det er godt det finnes noen som oss tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Reset skrev:

Flott E36 :) Liker godt 4 dørs M3

Takk for det! Ja, det var liksom sedan jeg hadde lyst på når jeg kjøpte for noen år tilbake. For "mannen i gata" er nok coupe en penere bil å se på, men jeg synes det er noe eget med designet på sedanen. Hadde det ikke vært for fargen (og lyden), hadde nok denne bilen gått under radaren for de aller fleste. 

1 time siden, Orjan skrev:

Lekker bil - med riktig farge og riktig antall dører :applause:

Jo, takk for det! Du sitter jo på en perle selv også da! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Gabz skrev:

Holdt seg bra denne, ser meget fin ut :)

Takker! Brukes jo nesten ikke, så relativt beskjeden innsats fra min side :) litt service og fiks har det blitt i løpet av de 6 årene jeg har hatt den. Planen var å koste på den litt i år, og ikke minst bruke den langt mer. Men det ser nok ut som 2020 også blir laber i så måte. 

Men nye dekk skal den få til uka - så hvis noen har anbefalinger og tips i så måte - fyr løs! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Contour-felgene skal få ny gummi i morgen. Plukket de derfor av bilen, og benyttet anledningen til å inspisere litt bremser etc. Benyttet samtidig anledningen til å hive på banehjula, i style 22. De har ligget en stund i kjelleren 😄 har vel ikke smakt på asfalt siden 2018 eller noe...

Tok en tur i finværet (21 grader pluss) Synes ikke det ser så galt ut med style 22 heller. 

   

OriginalPhoto-609180627_2005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hadde skumle planer om å møte opp på Rudskogen neste helg da BMWCCN fikk GO for å arrangere treff. Hadde til og med satt av tid til en teknisk gjennomgang denne helgen slik at bilen skulle være klar for å strekke ut på banen. Men hva skjer - jo den ene fjæra foran velger å takke for seg under kjøring i går 😐

I og for seg bra at det skjedde på denne måten, og ikke ute på banen neste lørdag...

Har lenge hatt planer om å bytte understell på bilen, blant annet fordi demperne har virket litt slitne, men har vært i tvil om hva jeg bør satse på. Har kjørt bilen såpass lite de siste årene, så har liksom aldri blitt til at jeg har gjort noe med det. Men nå fikk jeg endelig sjansen :) 

Er det noen som har anbefalinger? Hvilke fjærer, dempere, evt coilovers funker bra på disse bilene? Bilen brukes mest til helt normal kjøring på norske veier, men jeg har også planer om en runde eller to på Våler og Rudskogen. Tips mottas med stor takk!  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
27 minutter siden, Orjan skrev:

Oh - lækkert! Enda en stund til det er vår her oppe i gokk, men det nærmer seg :-)

 

Det er frost om natta, og skiføre i marka her fortsatt også faktisk. Tror det er første året jeg har både kjørt M3 og gått på ski samme dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...