Gå til innhold

BMW 2-serie (F22) 220d


 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Har nå kjørt 1500km med denne bilen og er STRÅLENDE fornøyd! 

Utrolig god bil å kjøre, og noe helt annet enn 1-serie/3-serie når det kommer til sportslighet, kjempe morsom bil å kjøre :smile:

 

Har ikke hatt så mye tid til å legge ut så mye her, det må jeg bare beklage, men skal prøve å skjerpe det litt! :P

Tok noe kjappe bilder etter en liten vask i dag, nå har det jo regnet ett par dager her så da var den litt skitten....

 

Som dere kanskje legger merke til å bildene utvendig av bilen så har jeg plasti-dippet de oransje refleksene over diffusoren.

Jeg har også lagt på solfilm på tåkelysene, men lurer på om jeg skal ta det av igjen og heller bytte til noe andre blå/hvite pærer, hvis noen har forslag til hva som kan se kult ut er det bare å si ifra.

Jeg satt på solfilmen for å "gjemme bort" tåkelysene iogmed at dem aldri blir brukt, men det hadde kanskje sett mye kulere ut med andre pærer uten solfilm? 

Hva mener dere? 

 

Anbefaler alle å prøve vaskehanske, utrolig god å bruke!  :clap:

FD9492B7-3037-45CC-AB95-01F7A43EFCC9_zps

a1ea6cb1-747d-4977-a458-d45f87c10aff_zpsbilde2-001_zpsf1d85363.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan dere se hvor mye M-Hekkspoiler fra fabrikk bygger, tror M-Performance spoileren bygger en god del mer? 

post-59736-0-94187700-1399663272_thumb.j

 

M-Sportbremser, betydelig bedre enn standard bremsene samtidig som det ser mye bedre ut. Absolutt en oppgradering som er verdt pengene om noen andre skal bestille seg ny bil!  :clap:

post-59736-0-95235000-1399663252_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempe tøff bil, hadde lyst på denne selv! men endte med og handle meg en 2012mod E92 isteden. 

Digger virkelig denne 2 serien :smile:

Takk for det Julian! E92 er absolutt ikke noe dårlig valg det, tråd på den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hentet ut bilen fikk den full shine og PolishAngel lakkforsegling på Bilpleiesenteret her i Hønefoss, VELDIG fornøyd med den og tenkte jeg skulle beskytte enda litt til med å legge et lag voks på den.

 

Her om dagen bestilte jeg meg skumkanon, Mr.Pink såpe og Tørkehåndkle, dette fikk jeg i posten i dag så det passet veldig bra. 

Jeg er ganske flink til å vaske bilen min så den var ikke veldig møkkete, men vaskeprosessen var som følger; 

 

Tok av skilt og skrudde av skiltrammer, så sprayet jeg prickbort på tørr bil. Dette fikk stå å virke i ca. 7 minutter, før jeg toppet det med Chemical Guys Mr.Pink skum. Første gangen jeg bruker skumkanon, og hadde ikke peiling på hvor mye såpe jeg skulle ha i beholderen, eller hvordan jeg skulle skru blandeskruen, så her ble resultatet første gangen :) (Testet ut litt annet i etterkant, og skal prøve ut mer i morgen på bilen til min mor) 

6394B562-7DE1-49CD-95EB-F276007BEEE3_zps

 

Har ikke så veldig mange fler bilder av vaskeprosessen, men bilen ble håndvasket og tørket med tørkehåndkle. Deretter var det en runde med Autoglym sin HD voks som fikk sitte på bilen en liten stund før jeg buffet den av med medfølgende mikrofiberklut. 

371E27BF-601B-4B1B-9E72-F8125E0CDE3E_zps

AC4A85A2-C8DE-4358-B050-9BC5297FFC0C_zps

 

Så til noen ferdigbilder!  :cool:

06383562-D576-432A-8E1D-052E41FE3F64_zps

2f71ca7e-d816-4d14-95ab-11db75d01303_zps

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...