Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Veldig fine felger dette,  jeg har noen style 303 replica på vinterhjulene selv og disse bilene kler godt denne typen felg. Greit at man ikke gruer seg til å sette på vinterhjul slik det var før i tia når de rusta stålfelgene ble dratt frem hver vinter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Hpi skrev:

Veldig fine felger dette,  jeg har noen style 303 replica på vinterhjulene selv og disse bilene kler godt denne typen felg. Greit at man ikke gruer seg til å sette på vinterhjul slik det var før i tia når de rusta stålfelgene ble dratt frem hver vinter :) 

303 er veldig pene felger, vært litt på utkikk etter slike til min faktisk :) Men nå er de jo ganske like style 343 (som mine er replica av), så hadde nok ikke blitt så stor forskjell, utenom at det hadde blitt originalt oppsett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er veldig like, jeg trodde det var 303 du hadde men jeg tar meg stadig i å ta feil av både 303, 343 og 351 faktisk men alle disse er så fine og såpass like at jeg kunne hatt hva som helst av disse egentlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, papertiger skrev:

Dett ble virkelig fint, som nevnt over her - innertier med dette oppsettet! Hvor tar du servicene - Bavaria eller Moe?

Takk skal du ha :)

Jeg tar servicene mine hos Bavaria i Arendal - har tatt alle servicer der, selv etter jeg flyttet vestover, så kombinerer det gjerne med en sørlandstur :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
10 timer siden, Daniel. skrev:

Skulle ikke hatt disse på bilen din, da? :D

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=133276071

Ikke dumme de der! Selv om prisen i seg selv ikke er så gale, så er det litt i overkant med 23k på felgsett. Får se om jeg kanskje kan prute litt ;) 

10 timer siden, Saltkjelen skrev:

JAAA!!

Jeg får høre om jeg får svinge innom og prøve de på bilen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ampera skrev:

Prisen der er ikke noe å si på, er dette OEM felger kan jeg opplyse om at BMW skal ha kr. 44.000.- for disse felger.

Kjøpt selv mine i Tyskland.

I know, mente at rent personlig så synes jeg det er mye å bruke 23k på felgsett når jeg har noe greit fra før. BMW har for øvrig noen ganske heftige veiledende (villedende) nypriser for noen av sine felgsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Walkabout skrev:

Ikke dumme de der! Selv om prisen i seg selv ikke er så gale, så er det litt i overkant med 23k på felgsett. Får se om jeg kanskje kan prute litt ;)

Ja det er dessverre ganske mye. Men ser jo folk som bruker 30-40k på hjul også.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
8 minutter siden, Daniel. skrev:

Digg! Får håpe han holder ord da :D Tror de blir tøff på din bil!

Jo takk, tror det blir bra :) Sett de «live» også en gang, får ikke helt frem på bilder hvor bra det egentlig ser ut i virkeligheten. Viktig å få noe i god kvalitet, og litt ekstra artig at det er sjeldne felger. Disse er det jo ikke laget kopier av i særlig stor grad heller, så vil se noe mer unikt ut :) 

73E26430-19BC-4598-93A9-4EBD106320CE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...