Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Er sånn ratt lett å montere i en bil som ikke har rattvarme fra før?

Om du har LDW eller LCW så er det plug and play + koding ofc. Må også ha riktig rattmodul også, men det sitter inni rattet. Vær obs på å kjøpe ratt med modul for både varme og vibromotoren isåfall

edit:

Glemte nevne at du selvfølgelig også trenger knappen for å deaktivere/aktivere varmen.

 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Om du har LDW eller LCW så er det plug and play + koding ofc. Må også ha riktig rattmodul også, men det sitter inni rattet. Vær obs på å kjøpe ratt med modul for både varme og vibromotoren isåfall

edit:

Glemte nevne at du selvfølgelig også trenger knappen for å deaktivere/aktivere varmen.

 

Lurer på om jeg trenger ny rattmodul selv om jeg har LCW. Har tatt høyde for det, men hadde vært deilig om jeg ikke trengte :)  

Har ikke sjekket om dette rattet har modul for vibromotor, men mener at det bare er å flytte over hvis ikke. Eller må selve rattet ha modul for det? I så fall blir det spennende å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Walkabout skrev:

Lurer på om jeg trenger ny rattmodul selv om jeg har LCW. Har tatt høyde for det, men hadde vært deilig om jeg ikke trengte :)  

Har ikke sjekket om dette rattet har modul for vibromotor, men mener at det bare er å flytte over hvis ikke. Eller må selve rattet ha modul for det? I så fall blir det spennende å se...

Om bilen rattet kom fra hadde LCW, så er sjansen stor for at riktig modul sitter i :)

Det du kan flytte over fra gamle rattet er nok bare vibromotoren ettersom modulen du har kun er til vibro .Så du trenger nok en ny modul :P finnes dessverre 3 forskjellige..

1. Bare vibro 2. Bare varme 3. Både vibro og varme

Men for å svare på siste spm, ja :) modulene er bare å kjøpe løst for så å montere i rattet :D

 

 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Men for å svare på siste spm, ja :) modulene er bare å kjøpe løst for så å montere i rattet :D:)

Godt å høre, da får jeg iallfall brukt rattet, får bare finne en passende modul i så fall :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Walkabout skrev:

Spørs om du hadde solgt det så rimelig som jeg fikk tak i mitt da, hehe ;) 

@Walkabout Det vet man aldri😁men måten du legger det frem på høres det ut som du fikk det veldig billig. vanskelig å sette pris på slikt.:) er ikke mange som ligger på Finn heller å sammenligne med. Men så sant begge er fornuftige og ærlige blir man stort sett enige. 

Endret av Chris A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ahj skrev:

Det blir bra vett! :) 

Har du delenummer på dette? Kunne vært en fin oppgradering for fattern på hans bursdag :) 

Takk, tror det blir greit ja! Delenummer på bryteren jeg kjøpte er 61319204067. Tror det finnes et annet delenummer som også passer, da LCI og pre-LCI passer om en annen ifølge realOEM. 

Delenummer på selve dekslene er 51118055133 og 51118055134 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Walkabout skrev:

Takk, tror det blir greit ja! Delenummer på bryteren jeg kjøpte er 61319204067. Tror det finnes et annet delenummer som også passer, da LCI og pre-LCI passer om en annen ifølge realOEM. 

Delenummer på selve dekslene er 51118055133 og 51118055134 :) 

Tusen takk! 

Undersøkte litt nå og det siste nummer er dekselet åpent fra M550d, burde det ikke gå med denne: 51118063434 
Den er lukket som 5118055133 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...