Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Kjipt å selge den frontleppa, men trodde ikke din var så lav i fronten.

Har du forresten fått vinterdekkene? Er spent på å se bilder av de.

Det blir omtrent 12 cm fra bakken og opp til bunn av frontleppa, så ikke helt gale. Men etter senken så ble den ganske lav, slet litt med å komme meg inn på en bilskogsvei forrige uke. Så da dropper jeg dessverre å montere den, for liker det praktisk også, da jeg er en del ute i naturen. Kjipt, for den ser utrolig bra ut!

Vinterdekkene er kommet, har allerede hatt de på bilen en uke (byttet like gjerne da jeg fikk sprekk i ene sommerfelgen bak, som måtte sveises). Kommer et par bilder snart! Polerte bilen i kveld, så skal få knipset noen i morgen tidlig. Hadde bilen på service på Bavaria i går, de sa det var noe av det råeste de hadde sett av vinteroppsett, hehe ;) Ble meget godt fornøyd selv også! Gode å kjøre på var de også, om enn dog noe mer dekkstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råfin bil, elsker bildene hvor bilen er i fart! Hvilken dimensjoner har du på bakfelgene? Ser jo veldig breie ut!

EDIT: fant det på førstesiden :)

 

 

Ser classy og stilrent ut med blank sort diffuser, lurer på om jeg ikke skal få gjort det på min til neste sommer også..

 

Har du noen bilder med "Nokya hyperyellow tåkelys" på eller? Lurer på hvordan det ser ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råfin bil, elsker bildene hvor bilen er i fart! Hvilken dimensjoner har du på bakfelgene? Ser jo veldig breie ut!

EDIT: fant det på førstesiden :)

 

 

Ser classy og stilrent ut med blank sort diffuser, lurer på om jeg ikke skal få gjort det på min til neste sommer også..

 

Har du noen bilder med "Nokya hyperyellow tåkelys" på eller? Lurer på hvordan det ser ut :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens! Beklager sent svar, har nettopp flytta til Stavanger og begynt i jobb, så vært hektisk siste dagene :)

Tror det hadde blitt pent med blank diffuser HPVL, siden du har mye annet i blank sort på bilen. Hvitt og svart er en klassisk kombo som alltid er pent. Har ikke fått tatt noen bilder enda med det gule tåkelyset, skal se om jeg kan få gjort det til jul når jeg skal hjemover og søsteren min kan knipse litt. Ville helst hatt LED retrofit, men er vel praktisk talt umulig. Aftermarket LED vil jeg ikke ha, så da går jeg heller for knall gul som gir en fin kontrast de få gangene jeg bruker tåkelyset.

Hvis noen vet om noen treff, meetings eller lignende i Stavanger-området så bare gi beskjed, hadde vært hyggelig å slenge seg på en gang som ny i byen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ble helt forelsket her, så satser på det blir supersprint på meg også snart! Går det an å spørre hvor mye eksosen kom på ca med montering?

Takk for det! Kom på rett under 30.000 kroner totalt inkl. eksos, diffuser og montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...