Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Flott oppsummering av fjoråret 👍 Nå er det bare å stålsette seg for 200 000 km jubileum. Det er ikke noe problem så lenge man holder øye med register 😀 Ellers så skulle man jo tro bilen var gått under 100 000 km, du holder den jo serdeles godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen her blir bare bedre og bedre i ditt eie :D 

Angående spacere bruker jeg Macht Schnell sine, har hatt dem noen år uten noen problemer. De har til og med spor på baksiden tilfelle dem sitter fast i navet. Mye bedre enn H&R spacerne som satt på E91. De satt såpass fast at av de fire som satt på har jeg kun en igjen i dag som kan brukes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, cityhopper skrev:

Blir gjerne med på det! :-)

Vi får prøve å samle sammen til et lite mini-treff til våren da, muligens @Fredrik 90 og noen andre sørlendinger også vil ta turen sammen med oss og @sveigis:) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Walkabout skrev:

Vi får prøve å samle sammen til et lite mini-treff til våren da, muligens @Fredrik 90 og noen andre sørlendinger også vil ta turen sammen med oss og @sveigis:) 

Høres ut som en mesterplan dette 😀.

Men helst litt ut på våren .

Er tusen ting som må gjøres i bilparken først .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har lest gjennom hele tråden din nå :) utrolig flott og lese og artig med alle mods du gjør :) spesielt det med luftbelgene. Likte veldig godt de siste felgene du skaffet deg, veldig kledelig :) 

Du holder også bilen i meget godt stand, det varmer et detailer hjerte!

De vinterfelgene du har, får du de i 21?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2019 den 7.44, Vingerei skrev:

Har lest gjennom hele tråden din nå :) utrolig flott og lese og artig med alle mods du gjør :) spesielt det med luftbelgene. Likte veldig godt de siste felgene du skaffet deg, veldig kledelig :) 

Du holder også bilen i meget godt stand, det varmer et detailer hjerte!

De vinterfelgene du har, får du de i 21?

Takk skal du ha, det var hyggelig tilbakemelding å få :) 

Har dessverre ikke hørt om at de kommer i 21" nei, verken i originale eller replica. Bare sett at de er kommet i mindre størrelser enn originalstørrelse (20"), ikke større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke holde meg lenge før jeg måtte finne noe nytt å ordne på bilen :P 

Synes at bremseskjoldene har blitt litt stygge og slitte, og fremme har noen av festepunktene også røket. Har derfor bestilt inn et komplett sett med nye bremseskjold både foran og bak som skal monteres til sommeren. Har en kompis som driver med pulverlakk, så tenkte også å få disse pulverlakkert før montering så holder de seg fine lengre og blir lettere å vaske/spyle av - kanskje i sølv metallic, en mørk gråfarge eller sort hadde vært fint?

Må ha en service til sommeren også,  med bytte av bremsevæske og bremseklosser bak. Tenker å ta en ekstra oljeskift i samme slengen, og bytte luftfilter og pollerfilter. Fikk kjøpt både slitasjevarsler, bremseklosser, luftfilter og kupefilter fra Bosch hos Eurodel i dag, til den nette sum av 1 861 kroner - ikke verst det synes jeg :) 

Låseboltene skal jeg også få byttet inn igjen, siden det var så mange her som hadde hatt trøbbel med disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nye bremseskjold i hus. Skal høre om det går an å legge et lag klarlakk over slik de er nå, eller så blir det å lakkere de sølv metallic. Med en blankere flate vil de uansett holde seg pene lengre.

Foran ser det ganske greit ut å tre de på når kalipperne er av, men hva med bak -  noen som vet om dette er veldig mye ekstraarbeid å ta i forbindelse med bytte av klosser?

55457C1B-B4BA-4981-AF34-BE7AAD04121F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...