Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Mange takk for mye hyggelige tilbakemeldinger, folkens! :) Det kommer noen interiørbilder om ikke alt for lenge, jeg må bare få tatt en skikkelig shine innvendig også først.

 

Bilen ser helt fantastisk ut og det er alle detaljene som gjør denne bilen så gjennomført som den er. Eksosen og en moderat senk kommer til å bli en innertier. Jeg kommer ikke over hvor mye bedre F10/F11 ser ut med sort felt i bunn av speilet. Nydelige bilder ble det også. Tommel opp! :)

 

Tusen takk Lasse, ekstra hyggelig å høre fra en som har en så gjennomført bil som deg med mye bra detaljer ;) Selv om ikke ekstrautstyret som gir sort felt i bunn av speilet er så viktig for meg, så er jeg glad for at det er der, nettopp på grunn av hvordan speilet blir seende ut. Synes det hjelper på linjene, og at speilet blir mye mer integrert i bilen slik. Ville absolutt foliert denne delen dersom speilet ikke var slik originalt :)

 

Dette var virkelig en lekker bil med alle de riktige oppgraderingene :) Nydelig utstyrsliste også med alt det riktige utstyret og litt til som du sier, F11 er meget flott i hvit.

Kan jeg få spørre hvordan er det egentelig å leve med hvit bil med hensyn til vedlikehold? :)

 

Mange takk :) Etter at jeg fikk polert bilen med Swisswax så synes jeg det er veldig enkelt med hvit bil. Det samler seg en del støv og skitt, men det er bare å spyle av med rent vann. Etter at jeg polerte bilen for en fem ukers tid siden, har jeg kun brukt skum to ganger og ellers spylt av med vann/høytrykk, og det ser veldig bra ut. Foruten i går, hvor jeg tok en runde med svampen. Det blir jo en del å jobbe med i lakken etter vinteren, men litt iherdig innsats med clay gir gode resultater her. Så jeg kan egentlig trygt anbefale hvit bil så lenge en er flink til å polere. Synes den er lettere å holde pen og blank enn min svarte E60 :)

 

Lekkert:-) Har du tenkt på å legge film på siderutene foran? Jeg lurer litt på å gjøre det...

 

Takk for det :D Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre. På sedan med fire sideruter synes jeg det er fint at rutene matcher med tanke på toningsgrad, men på stasjonsvogn  med seks sideruter synes jeg det er pent med et skille mellom B-stolpen. Pluss at jeg vil holde alt innenfor regelverket på denne bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, endelig tråd med mange bilder. Uten tvil en meget flott F11.  :smile:

 

Blir ikke enig med meg selv angående refleksene bak. På en måte fint med de lakkert hvite, men da får du de to fordypningene som jeg ikke liker helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, endelig tråd med mange bilder. Uten tvil en meget flott F11.  :smile:

 

Blir ikke enig med meg selv angående refleksene bak. På en måte fint med de lakkert hvite, men da får du de to fordypningene som jeg ikke liker helt.

 

Hyggelig at den falt i smak :) 

 

Skjønner hva du mener med refleksene. På F11 er de dog en del smalere enn på F10, hvor fordypningene blir noe større. På F11 er de veldig lite fremtredende, og jeg legger ikke merke til fordypningene lengre. Var jeg deg ville jeg prøvd med noe hvit teip på refleksene, og sett an hvordan du synes det er etter en ukes tid. Baken blir så mye mer clean uten reflekser synes jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, Raymond. Refleksene er rett og slett uhørt på en hekk som dette. At BMW ikke evner å integrere dem i lyktene forstår jeg virkelig ikke. Om man synes fordypningene er for fremtredende, ville jeg fått plastsveiset igjen åpningen slik at det hadde blitt en slett flate. Drømmebil gjorde dette med sin F10 530d.

 

21_230334339.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Helt rått med slike som vinterhjul. Og jeg regner med at eksosen er allerede montert ;)

Takk for det! Føler en må legge litt i vinterhjul også på en slik bil. Ellers blir det litt som å gå i dress med joggesko... Blir piggfrie Hakka 255/35-20 foran og 285/30-20 bak. Eksosen monteres mandag neste uke, kommer noen bilder i starten av juni :)

 

Helt rått. Norges grommeste F11. :)

Hyggelig å høre fra han med Norges grommeste E60! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...