Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Reef89 skrev:

Prøv litt med vanlig hårføner rett på bulken, så kan du prøve og dytte den ut bakfra.

Prøvde å se om jeg kunne komme til fr bak døren eller fra panseret, men det gikk ikke. Får prøve meg fra hjulbuen, må bare fjerne skjermen under først og se hva slags tilgang jeg får da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med Codan i dag, og Bavaria sin takst kom på rett i overkant av 40.000 kroner. Ved reparasjon må jeg dekke egenandelen på 4000 kroner.

Har bedt Codan gi meg tilbud på kontantoppgjør, hvor det da gjøres fradrag for merverdiavgift, halvparten av arbeidspengene og egenandelen. Får se hva det ender på og vurdere litt hva jeg skal gjøre videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Kan allerede lukte de lakkerte refleksene, eller hva Raymond? #Fetish 😂

Haha, tror jeg må la lakkerte bakreflekser-fetisjen min ligge denne gangen, tror ikke det er så mye verdiøkning å hente på salgspris med lakkerte reflekser😅

Men blir litt småplukk med en stor service, nye aluminiumsskilter, annen grill, LCI-ramme til iDrive og sånt småtterier, samt en god innvendig og utvendig shine :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, sveigis skrev:

Grattis med atter en f11 :).

Nydelige biler dette .

Angående salg ,så er vel dette rimelige lettsolgte biler enda .

Litt interiørbilder kanskje senere ?:)

Takk skal du ha :) 

Ja, det kommer litt bilder så snart den er rengjort! Interiøret er grunnen til at jeg "falt" for den og tror den kan være grei å selge videre, da den har mye bra utstyr interiørmessig. Komfortseter i lys beige skinn med korsryggstøtte og memory, panoramatak, sportsratt med varme, mørkt antrasitt taktrekk, bakseter med varme, ISOFIX, HiFi, naviPro, combox og automatgir :) 

Den skal ha service nå snart, så da blir det bytte av bremseklosser både foran og bak, nytt luftfilter, pollenfilter og drivstoffilter, samt oljeskift med oljefilter også skal det på ny bremsevæske. Ble nevnt at demperne bak også var modne for utskiftning, så har bestilt nye her også. Sammen med en god shine blir dette veldig bra tror jeg :) 

Tenkte å plastidippe de grå finnene i fangeren foran så de blir svarte, også få på en M5 LCI-grill med krom-kant og sort blank innmat for å kjøre samme stil som vinduslister. Da vil gi et litt mer moderne utseende utvendig også. Felgene synes jeg er fine som de er, kler non-Msport bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å oppdatere litt her også!

Har bestilt time for utbedring av skadene på F11'en den 17. oktober, så da skal Quick Car Fix i Kristiansand utbedre både sideskjermen, døra og sideskjørtet slik at alt blir 100%. Greit å få fikset det før vinteren, samt få garanti på jobben. Valgte kontantoppgjør fra Codan basert på Bavaria sin takst, og med den prisen som Quick Car Fix tilbød så blir det ikke så verst økonomisk å få bilen i stand igjen :) 

Har som nevnt lurt litt på å kjøpe meg et sett med M345-felger som sommeroppsett, men å ha kommet over noen bilder av disse på en F11 så legger jeg det på is. Synes rett og slett det blir for smått som sommeroppsett. Kunne passet fint på vinteren, men her har jeg allerede dekk for mange sesonger til, så det får eventuelt bli med tiden.

1149455840_M345wheels.thumb.jpg.0ac20ee8f355e51f15e547a9eb9217ab.jpg

1318292326_M345wheelsrear.thumb.jpg.90a3ec9f38bd9316a9eae2a0f3468872.jpg

Lyster litt på sett fra AC Schnitzer (V-Forged i 20") på sommeren, men litt usikker på om det bil passe bilen - noen synspunkter? Så tror heller jeg beholder Avantgarde-felgene og heller venter på at et sett med Hamann kanskje dukker opp med tiden :) 

ac-schnitzer-bmw-5-series-f10-wheels.thumb.jpg.0d235da5cdd1ed69ca02f569eb2431da.jpg

57271226_ac-schnitzer-bmw-5-series-f10-wheels(2).thumb.jpg.10abbf3847be714ff3dfd06bba25a79e.jpg

330581054_ac-schnitzer-bmw-5-series-f10-wheels(1).thumb.jpg.84f40d46c66900077abd2e801965170c.jpg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke ACS-felgene er noen forbedring på din bil. Også enig i at M345 ser for små ut på sommerhjul. Kunne kanskje vært fine på vinteren, hvis du vil kjøre med litt høyere profil da.

Synes disse 21-tommerne fra Brixton er ganske fine. :-) Jeg begynner faktisk å få sansen for hvit skrift på dekkene også. Vræl!

brixton-forged-white-bmw-f10-m5-brixton-forged-cm8-targa-series-forged-wheels-21-inch-3-piece-concave-black-kingsport-grey-12-1800x1201.thumb.jpg.761227bb3657e722db8ad81a3d7bcb38.jpg

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...