Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, ogee1 skrev:

 

Synes disse 21-tommerne fra Brixton er ganske fine. :-) Jeg begynner faktisk å få sansen for hvit skrift på dekkene også. Vræl!

brixton-forged-white-bmw-f10-m5-brixton-forged-cm8-targa-series-forged-wheels-21-inch-3-piece-concave-black-kingsport-grey-12-1800x1201.thumb.jpg.761227bb3657e722db8ad81a3d7bcb38.jpg

De felgene var kul :) Jeg liker hvit skrift om bilen ellers står i stil såklart, som over. Ikke en 7-serie mao. Jeg luftet det i tulletråden for et par år siden, men ble nedstemt, "tacky" var vel konklusjonen. Haha :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, norbakken skrev:

Dette er vel smak og behag tenker jeg, personlig har jeg derimot aldri blitt dus med AC sine felger, og tenker at de du har på nå er mye bedre 😉

Husker jeg så de på en ACS-utgave av en F11, men da i gun metal, og da så det bra ut. Men blir litt snodig at de er så blanke i fronten og sort bakgrunn, ser litt for billig og ettermarked ut. Tror kanskje de hadde passet bedre om hele felgen var i samme farge, f.eks. ferric grey eller vanlig sølv metallic. 

6 timer siden, Saltkjelen skrev:

Ja, her må jeg nesten snu litt i forhold til hva vi snakket om. ACS-hjulene så overraskende lite kledelige ut. Bilen lider ingen nød med Avantgardehjulene, så her er det bare å vente til riktig oppsett dukker opp. :)

Enig der, tror kanskje det kunne sett bedre ut på en F11 og i M-sport (enn på bildene der), men tror nok også at Avantgard-felgene kler bilen hakket bedre. Får heller vente til det dukker opp noe fra Hamann :D 

6 timer siden, Marius2002 skrev:

Jeg liker ACS-felgene og har alltid gjort det, men på en F10/F11 ble det bare kræsj. På E92 derimot så sitter de godt. Behold de du har du :)

Enig, de ser råbra ut på E92, og da spesielt E92 M3! Men ble ikke like bra treff her :) 

6 timer siden, ogee1 skrev:

Jeg synes heller ikke ACS-felgene er noen forbedring på din bil. Også enig i at M345 ser for små ut på sommerhjul. Kunne kanskje vært fine på vinteren, hvis du vil kjøre med litt høyere profil da.

Synes disse 21-tommerne fra Brixton er ganske fine. :-) Jeg begynner faktisk å få sansen for hvit skrift på dekkene også. Vræl!

Godt at alle er enige, og at folk synes Avantgard-felgene som står på ikke er så verst, så slipper jeg å lure ;) 

De Brixton-felgene var råtøffe! Sjekket på nettsiden, og der stod det at man måtte be om pristilbud. Søkte etter dette settet (PF7) på eBay, og prisen for et sett var ikke mindre enn 78 500 NOK :P Men tøffe var de! Jeg liker også hvit skrift på dekkene, kanskje jeg må få kjøpt meg noen dekk med dette neste gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fahad skrev:

Avantgarde felgene du har på bilen passert perfekt! Synes de ser mye bedre ut på din bil enn det de gjorde på min F10. 

Takk for det Fahad :) Kan muligens være på grunn av fargen eller kanskje helst at det er en stasjonsvogn? Fremhever på en måte "baken" eller stasjonsvogna bak litt, når felgene bak er hissigere enn foran. Blir ikke helt den samme effekten på en sedan som F10. Men synes likevel felgene kler F10 utrolig godt også!

2 minutter siden, Conquest skrev:

F11 21 Avantgarde, men savner conkave på framfelger.

Ja, hadde vært enda bedre med konkave framfelger også, men synes likevel det blir greit på F11 - i og med at felgene foran ikke er så dype, men at de er ekstra tøffe bak og derav gir inntrykk av en ekstra sportslig hekk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt dobbeltposting i trådene her, men tror disse bildene her kan være gøy å se tilbake på etter hvert, så legger de inn her også.

Dukket plutselig opp et kjent ansikt ved siden av den «nye» F11’en, så tenkte jeg måtte ta noen bilder av F11-brødrene ;) 

Artig å se hva fargen og de ulike fangerne gjør med fremtoningen! Fine på hvert sitt vis får jeg vel være så demokratisk å si :P 

B541C7FE-BC81-4167-BE86-B5ACD836C6CC.jpeg

EB86D11D-3977-40F3-AA92-729CEC184E36.jpeg

06CD41AE-6689-4FF2-9115-14F6FA64B655.jpeg

B49E81C1-1521-4212-819B-30F9C5FADDC8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Service vel gjennomført i dag. Ikke verst uten en eneste bemerkning på vehicle check på 174.000 km :) Fikk også ny frontrute på reklamasjon siden den jeg fikk i vår var i overkant blurry. Fikk også hevet på vinterfelgene, meget fornøyd med hvordan dette ble seende ut. På onsdag skal «handlevogn-ripene» fikses, så da blir alt 100% her.

E9A30093-B5A9-4E00-8055-008504D1D003.jpeg

C6330ACB-2399-4C5B-8EDF-D44648EC780A.jpeg

05891DE1-9B2C-4BF2-B32D-8AAD84226C63.jpeg

EB9AEBD7-EFD0-4779-AFF4-8F470CB04D52.jpeg

D31C5C72-ED3E-45B9-9048-B161580DE3B7.jpeg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 23.22, StigJ skrev:

Nu snakkar vi! Dette likte jeg. Og nå må jeg bare innrømme at vinteroppsettet ditt er mye penere enn sommeroppsettet. For min del ødelegges sommeroppsettet av mangel på konkave framfelger. 

Takk for det! Er enig i det selv, er vinteroppsettet er mer passende på bilen - mer clean og originalt. Liker likevel sommeroppsettet også, men skulle jeg valgt ett sett å kjøre på hele tiden så hadde det nok blitt vinterfelgene. Greit å ha fine vinterfelger også da, er liksom ikke en trist dag når jeg må legge om hver høst ;) Skal sies at jeg er på utkikk etter Hamann Evo-felger, tror dette hadde passet bra på sommeren. Men har ikke noe hast med å bytte, dette funker enn så lenge. 

På 15.10.2018 den 23.38, Marius2002 skrev:

Avantgarde er flotte felger, men enig med @StigJ her, vinteroppsettet er innertier! :)

Takk skal du ha :) Er faktisk Avantgarde-felger begge deler, M510 på sommeren og M355 på vinteren. Synes faktisk M355 er hakket finere enn de originale style 343 (F10 M5-felgene), fordi eikene i front er hele, og ikke har et nedfrest felt. Også synes jeg felgen fremstår større og mer solid i én farge, kontra tofarget.

På 16.10.2018 den 12.43, Gabz skrev:

Digg :D

Takk :D 

På 16.10.2018 den 14.07, Evopower skrev:

Vinterfelgene er mye penere på bilen. Tøft, samtidig som det er original stuk. Sommerfelgene er som nevnt, fine, men mangel på konkav foran forstyrrer helheten litt. Uansett flisespikkeri 😛

Enig, vinteroppsettet ser mer originalt ut, og denne type felg er jo designet til å passe nettopp F10. Så ble veldig ryddig dette, spesielt i en ensfarget versjon :) Selv synes jeg ikke det gjør så mye at fremfelgen på sommeroppsettet ikke er konkav, da det bidrar til å fremheve hvor brede bakfelgene er, men hadde ikke gjort noe om de var litt konkave heller. Men kan ikke alltid velge i både pose og sekk :P 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...