Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

På 15.4.2021 den 22.23, Snagg30 skrev:

Rått! Gratulerer :D 

Tusen takk, og selv gratulerer med flott E46 M3 :) 

På 15.4.2021 den 22.26, sveigis skrev:

Dæven du 🥰

Gratulerer ,dette blir spennende.

Tusen takk! Ja, nå kom det en fin mulighet til å gjøre guttedrømmen til virkelighet :) 

På 15.4.2021 den 22.37, Marius2002 skrev:

Gratulerer med et beist :D Så på IG at en var solgt og her at du har kjøpt, så om det stemmer når jeg legger to og to sammen så har du iallefall en perfekt M4 😎 Helt konge!!

Takker så mye for det! Ja, det var kanskje ikke så vanskelig å legge to og to sammen når jeg, med forkjærlighet for Austin Yellow M4, handlet bil samtidig som en Austin Yellow M4 ble solgt :P 

På 16.4.2021 den 6.29, Fahad skrev:

Gratulerer Raymond, rå M4 😁

Tusen takk, Fahad! Skjønner godt at du har trives godt i F8X-karosseriet, for en maskin :) 

På 16.4.2021 den 7.10, Kjennern skrev:

Gratulerer med flott bil  :clap:

Tusen takk for det! Gøy å få mulighet til å leve ut drømmen med en M4. 

På 16.4.2021 den 8.09, ogee1 skrev:

Gratulerer! Flott bil. Blir spennende å følge denne fremover.

Takk skal du ha, skal få summet meg til å lage en egen tråd når det roer seg litt på jobb :) 

På 16.4.2021 den 9.17, papertiger skrev:

Gratulerer! En innertier det der :D 

Hjertelig! Ja, 10/10 til deg for godt tippet :D 

På 16.4.2021 den 10.10, StigJ skrev:

Grattis med knallkul/gul M4 @Walkabout 

Tusen takk, var på tide med noe farge på denne etter en sort og en hvit BMW :) 

På 16.4.2021 den 10.33, BimmerFan! skrev:

Gratulerer med råtøff bil @Walkabout! Med denne kommer det til å bli mange morsomme mil :D 

Tusen takk! Ja, veldig moro allerede, får håpe det blir mulig med en tur nedover kontinentet utover høsten :) 

På 16.4.2021 den 12.32, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med fantastisk M4, Raymond! Selv hadde jeg sett frem til å se deg ratte rundt i den røde Subaruen med LAWYER-skilt, men det får bli ved en annen anledning. :D

Tusen takk Lasse, og takk for hjelpa i helgen :) Haha ja, om det ikke hadde sett like tøft ut så hadde det i det minste sett minst like oppsiktsvekkende ut :D 

På 16.4.2021 den 13.17, mslello skrev:

Gratulerer! Den ser rå ut! :)

Tusen takk, all skryt til lagunilla her inne for gode modifiseringer - ikke altfor mye igjen for meg å gjøre :) 

På 16.4.2021 den 23.07, awt skrev:

Gratulerer, men må vel si det ikke kom som et sjokk. 😛

Hehe nei, det har ligget som en liten favoritt dette her, så moro når muligheten endelig bød seg :P 

På 17.4.2021 den 9.04, Chris A skrev:

Gratulerer med et råskinn av en bil! 

Tusen takk! Vanvittig prestada, men det som er enda mer imponerende er egentlig fremtoningen og designet på denne - særlig i litt spesielle farger som endrer seg avhengig av lys som Austin Yellow og f.eks. Sakhir Orange. Snerten og linjelekker :) 

På 18.4.2021 den 0.41, laffe skrev:

Nydelig bil👍 Regner med at Lawyer skiltet forblir på F11n og at du lar deg inspirere av Lincoln Lawyer i skilt valg til denne. 

Hva med "Uskuldig" eller "Frikjent"? 

Takker så mye! :) LAWYER er flyttet over til å kunne brukes på M4'en, men får se hvor mye det blir brukt - blir (mer) enn nok oppmerksomhet som det er, uten skiltet. Hadde jeg vært forsvarsadvokat kunne en av de to absolutt vært noe å ha :D Utrolig bra film den Lincoln Lawyer, en av mine absolutte favoritter!

På 18.4.2021 den 1.33, fxslin skrev:

Gratulerer med rå bil! Dette bør innby mange morsomme bil!!!

Tusen takk for det! Er helt vanedannende den lyden, spesielt fra M Performance titaneksosen, så gleder meg til mange smil per mil på denne fremover :) 

15 timer siden, ahj skrev:

Gratulerer igjen med knall bil! Blir spennende å se hva slags planer du har for bilen! :D 

Tusen takk for det og for henting på flyplassen i helgen! Heldigvis er denne ganske så fullspekket, så lite som trengs å gjøre, men noe småtterier blir det nok. Skal nå iallfall prøve style 601-hjulene på og se hvordan det blir, samt lakkere litt småtterier og holde den strøken. Et par andre småting som frister også, men det får jeg ta i tråden når jeg får opprettet en :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvsagt Raymond; siden det ikke akkurat er mange av oss her på bjerget; velkommen i 4er-klubben! Selv om det er en aldri så liten smule forskjell på vår 420d og din M4.. :) Med en slik hadde kanskje forskjellen minsket noe, i alle fall fargemessig? :D https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=202344613

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...