Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

@Walkabout Takk for svar, jeg får undersøke litt :) 

@///M-ini95 Det skal tas til vurdering, men jeg vet ikke om behovet er der. Men absolutt interessant! :) Regner med jeg går for samme løsning @Walkabout har hatt i noen år nå. Det er først og fremst feelingen på den store jeg liker bedre, og et pluss at det ser det bedre ut!

@papertiger den tar jeg videre i min tråd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
På 19.10.2021 den 14.26, Fredrik 90 skrev:

Deilig det der, men elbil folket blir så sinte når man skriver sånn 😂

Ellers så begynner det å dra seg til med kjørelengden din, nå regner jeg med du går for 300 000 km neste?

Ja, regner med å ha denne til mellom 350 000 og 400 000 km egentlig :) 

Ellers kom også de nye bakdekkene i går, så da blir det fersk gummi både foran og bak til våren. Deilig det, selv om det koster med dekk. Nå gjenstår bare en god vask og voks av felgene.

B5AAE5AA-0B34-46CF-B82E-C93906E04D34.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2021 den 13.08, Walkabout skrev:

Dyrt med full tank om dagen. Men til gjengjeld er det ganske så behagelig med 1225 km rekkevidde på tre minutters «lading» :) 

5401D0AE-4B79-443B-826D-221EFA95E960.jpeg

DE34581D-102E-4620-A0C6-B3483D734C15.jpeg

Tørr du å kjøre den så tom mtp cp4?🙉 har knapt nok klart å fått på over 60 liter på min, og da har jeg bare 80-90mil rekkevidde😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Tørr du å kjøre den så tom mtp cp4?🙉 har knapt nok klart å fått på over 60 liter på min, og da har jeg bare 80-90mil rekkevidde😂

Klarte å kjøre den tom i fjor med 70 km rekkevidde igjen ifølge måleren, så nå fyller jeg alltid før det. Da jeg fylte der hadde jeg vel 80-90 km rekkevidde igjen, men det er rart om tanken er 65 liter? Eller kanskje den er på 70 liter? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20% rabatt på Eurodel i dag dersom noen vil ha rimelige deler.

Bestilte inn nye bremseskiver fra Zimmermann til min. Er snaue fem år og rundt 100 000 kilometer siden jeg byttet skiver sist, så er greit å bytte nå uansett hvordan tilstanden er (spesielt siden klosser må byttes både foran og bak til våren likevel og den da skal på PKK). 

3000 kroner fire standardskiver fra Zimmermann eller 4000 for ventilerte. Jeg gikk for sistnevnte. Veldig gode priser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Walkabout skrev:

20% rabatt på Eurodel i dag dersom noen vil ha rimelige deler.

Bestilte inn nye bremseskiver fra Zimmermann til min. Er snaue fem år og rundt 100 000 kilometer siden jeg byttet skiver sist, så er greit å bytte nå uansett hvordan tilstanden er (spesielt siden klosser må byttes både foran og bak til våren likevel og den da skal på PKK). 

3000 kroner fire standardskiver fra Zimmermann eller 4000 for ventilerte. Jeg gikk for sistnevnte. Veldig gode priser. 

Husk 9,3% Viatrumf rabatt i tillegg og 👍 Ble nye casterstag på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 15.12.2021 den 17.26, sveigis skrev:

Tiden går fort ,men bilen din holder seg stadig like fin 😎.

Tusen takk for det. Vil nesten påstå at den er enda finere nå i dag (tross åtte års slitasje), med de oppgraderingene som er gjort. Fronten har fått et litt annet preg med moderat senk, M5 LCI-grill, M550d-tåkelysdeksler, lakkert plast i frontfanger samt folie på fremre del av taket og sidelistene rundt frontvindu :) 

3F9602DE-00E8-492F-8628-3061928EEDF9.jpeg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kjennern skrev:

F11 er tidløs, rett og slett flotte biler. Trenger ikke G11 når du har så fin F11 👍. Men hva gjør tåkelysdeksel spesielle siden de er for M550d? Synes det er prikk like de som var på F11 LCI jeg hadde.

Blir nok beskrevet som "m550d deksler" siden pre lci ikke kom med slike på noe annet enn M550d. 

Men ja, det er helt riktig at det er helt samme greia på en 2012 m550d, som det er på en 2014 520d med webasto f.eks.

@Walkabout og jeg har vel åpne deksler på begge sider. De fleste F10/F11 har et åpent og et lukket deksel. 

 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...