Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Det var bra det løste seg, synes absolutt det var på sin plass at de dekker noe. Men som du sier, synd om det er tittelen din som "skremmer" dem.

Nå vet jeg ikke hvem som du har snakket med i denne prosessen, men jeg vet at han drifts teknikeren der oppe er en luring. De forsømmer veiene og vedlikehold med vilje, de er fryktelig glad i penger. Så dette er litt til pass for dem, det gikk bra å ignorere hullene i veien helt til en advokat fikk ødelagt bilen sin 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2020 den 14.12, mslello skrev:

Holder seg imponerende bra F11.

Ble veldig pent både vinter og sommeroppsett! :)

Klarer ikke å lese deg! Enkelte ting, er du petimeter på, men å bytte ett bremsekjold til 500,- da velger du å stripse det fast!! men å lakke bremsekalippere blir prioritert…. raringen :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Det var bra det løste seg, synes absolutt det var på sin plass at de dekker noe. Men som du sier, synd om det er tittelen din som "skremmer" dem.

Nå vet jeg ikke hvem som du har snakket med i denne prosessen, men jeg vet at han drifts teknikeren der oppe er en luring. De forsømmer veiene og vedlikehold med vilje, de er fryktelig glad i penger. Så dette er litt til pass for dem, det gikk bra å ignorere hullene i veien helt til en advokat fikk ødelagt bilen sin 👍

Du er nok inne på riktig person her - håper de fokuserer litt mer på veiene nå. Greit at det kan dukke opp hull, men de må de enten fikse det med en gang eller sperre det ordentlig så ingen kjører i det i påvente av utbedring.

3 timer siden, Conquest skrev:

Klarer ikke å lese deg! Enkelte ting, er du petimeter på, men å bytte ett bremsekjold til 500,- da velger du å stripse det fast!! men å lakke bremsekalippere blir prioritert…. raringen :) hehe

Hehe, jeg har liggende nye bremseskjold så skal bytte de neste gang jeg skal bytte skiver og/eller klosser. Men gidder ikke betale mye for å bytte de når strips funker midlertidig :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Walkabout skrev:

Du er nok inne på riktig person her - håper de fokuserer litt mer på veiene nå. Greit at det kan dukke opp hull, men de må de enten fikse det med en gang eller sperre det ordentlig så ingen kjører i det i påvente av utbedring.

Hehe, jeg har liggende nye bremseskjold så skal bytte de neste gang jeg skal bytte skiver og/eller klosser. Men gidder ikke betale mye for å bytte de når strips funker midlertidig :P 

Det er 3 skruer, når du tar av hjulet, så er bremsene av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Conquest skrev:

Det er 3 skruer, når du tar av hjulet, så er bremsene av!

Nei, det er ikke mange skruene som skal til for å få av bremseskivene, men om skivene sitter godt fast (noe de med stor sannsynlighet gjør etter lang tid), risikerer man fort å slå på litt kast i skivene. Om skivene holder en sesong eller to til, støtter jeg helt klart det å stripes de fast midlertidig. Det er jo ikke nødvendig å kaste bort pengene heller. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2020 den 10.29, ahj skrev:

Siden dette er et så stort problem for deg så synes jeg at du skal dra til trådstarter å bytte dette for han kostnadsfritt! 

Ja det hadde tatt seg ut, og kritisere noe walkabout gjør! Da kommer klanen og slakter deg!! Men det er sånn Bimmers har blitt (ikke si noe imot den harde kjerne).. (så fantastisk tåpelig kommentar ahj) (hentyder at det er ett stort problem for meg, siden jeg "refser/strekker han litt" Makan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Conquest skrev:

Ja det hadde tatt seg ut, og kritisere noe walkabout gjør! Da kommer klanen og slakter deg!! Men det er sånn Bimmers har blitt (ikke si noe imot den harde kjerne).. (så fantastisk tåpelig kommentar ahj) (hentyder at det er ett stort problem for meg, siden jeg "refser/strekker han litt" Makan....

Du har gjennomgående en særegen måte å skrive på/oppføre deg på her på forumet synes jeg, som kanskje ikke akkurat bidrar til å du får deg så mange "venner" i prosessen? Tror nesten "makan" er mer treffende på din kommentar over her, enn @ahj sin morsomhet :) 

2 minutter siden, Conquest skrev:

Beklager så mye, hvis jeg har tråkket deg på tærne, ved å gi deg litt pes for quickfix! :o 

Er ikke så fin på det jeg, om folk vil komme med ris så må de gjerne gjøre det også. Hovedpoenget mitt er bare at det funker utmerket med strips også, ergo ingen dårligere funksjon av den grunn selv om det sikkert er en utradisjonell midlertidig løsning for å feste bremseskjoldene der de har sluppet taket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Walkabout skrev:

Du har gjennomgående en særegen måte å skrive på/oppføre deg på her på forumet synes jeg, som kanskje ikke akkurat bidrar til å du får deg så mange "venner" i prosessen? Tror nesten "makan" er mer treffende på din kommentar over her, enn @ahj sin morsomhet :) 

Er ikke så fin på det jeg, om folk vil komme med ris så må de gjerne gjøre det også. Hovedpoenget mitt er bare at det funker utmerket med strips også, ergo ingen dårligere funksjon av den grunn selv om det sikkert er en utradisjonell midlertidig løsning for å feste bremseskjoldene der de har sluppet taket. 

Jeg ser den! Men du er så petimeter med alt. Derfor ville jeg strekke deg litt :) hehe.. Men som jeg skrev til ahj. Det virker som den harde kjerne her inne ikke tåler at andre har andre meninger! Jeg har mye glede av forumet her. Gøy å se hva folk gjør med bilene sine. Men når man blir slaktet av "den harde kjerne" for å mene noe utenom normen.. Så blir jeg fristet til å slette min profil og ikke være her lenger. Synes det er litt rart at ikke meninger kan bli respektert. (Men du har alltid gjort det, så det er ikke myntet på deg! :) )

Endret av Conquest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...