Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Jeg må spørre, hva er greia med ''mexico''? 

Er vel tatt ifra USA, der de ofte sier det når de legger ut klipp av at de gjør noe ulovlig (street racing, drifting osv), så sier de at det er i Mexico for å liksom slippe unna å kunne bli straffet av det lokale politiet.

Her i Norge bytter vel folk mellom å si Sverige, Tyskland og Mexico :P

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, mowz skrev:

Det er dit man "drar" og kjører om kapp da street-racing er ulovlig

 

25 minutter siden, Daniel. skrev:

Er vel tatt ifra USA, der de ofte sier det når de legger ut klip av at de gjør noe ulovlig (street racing, drifting osv), så sier de at det er i Mexico for å liksom slippe unna å kunne bli straffet av det lokale politiet.

Her i Norge bytter vel folk mellom å si Sverige, Tyskland og Mexico :P

Herregud så teit🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Begge sier jeg 👍 Synes BMW alltid får til 5-serien, uansett generasjon så blir det det bra. Hiv på sort grill og karbon speilhus på den G31en så er vi der 😀

Enig, synes begge er pene. "Problemet" er at F11 er såpass fin enda at det ikke er verdt oppgraderingen til G31 i mine øyne. Gir lite mening å selge min for kanskje 200 000 kr også kjøpe en tilsvarende bil for tregangen :) 

36 minutter siden, Gabz skrev:

Hva sjekkes hos SVV når du var inne for å godkjenne effektøkning? 

De sjekker TÜV-papirene. Jeg hadde i tillegg med bekreftelse fra Bavaria på montering, men vet ikke om det er nødvendig eller bare "kjekt å ha med". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2020 den 16.48, Walkabout skrev:

Såklart jeg vil "værra me te Mexico" :D Frykter du vil ta meg da, med den lettbeinte sedan-stjerten din kontra touring-henget mitt, men blir spennende å se hvor jevnt det eventuelt er. Hvor mange nm har din originalt? Ifølge Hartge gir denne tuningen her 450 nm ved 1800 omdreininger. 

Tror det blir ganske jevnt! Min har jo sykkelhjul iforhold til din, så sparer noen hjulhester der :P

Min har 450nm fra 1500-2500 omdreininger.

Hartge viser chippa f10 520d med 80-180 på 19.4 sek ell noe tror jeg. De har også en standard 525xd som gjør 80-180 på 20.4 sek ell noe. Xdrive ødelegger mye her... har tima min, og beste jeg har fra 80-180 er rett under 19 sek. Så som sagt, om min rykker ifra er det virkelig ikke mye forskjell 😁

Ellers enig i mye av kommentarene om F11 VS G31. G3x har begynt å vokse litt på meg, dog ikke nok til å gi meg "må-ha" følelsen. På en F1x er det virkelig ingen sider der den ikke er vellykket. G3x har noen sterke, men også svake sider. Baklampene plager meg mest. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...