Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Store vinterfelger ja. :smile:

Hvordan tror du de tåler norsk vinterføre?

 

Lurer på hvor stor forskjell det er på 245/40/19 og 285/30/20 på vinterføre spesielt litt løs snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store vinterfelger ja. :smile:

Hvordan tror du de tåler norsk vinterføre?

 

Lurer på hvor stor forskjell det er på 245/40/19 og 285/30/20 på vinterføre spesielt litt løs snø.

Det lurer jeg også på, så noen må jo ta på seg oppgaven med å være prøvekanin ;) Skal sies at jeg bor i Grimstad, så det er lite "ordentlig" vintervær her. Bruker stort sett bilen på allfarvei og veier som er brøytet. Så lenge jeg kjører etter forholdene så tror jeg at det skal gå fint. Hadde jeg brukt bilen mer aktivt om vinteren så hadde jeg nok kanskje gått ned en størrelse på felgene, eller i det minste kjørt 255/35-20 rundt om, men da ville jeg måttet ha andre felger grunnet sammenfallende bredde foran og bak (BMW style 434), som igjen er vesentlig dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil, henger meg på Saltkjelens vurdering der :)

Men du burde pulverlakkere vinter felgene i Gunmetal ;-)

Mange takk, hyggelig å høre :)

Tanken er nok å pulverlakkere de etter hvert, og da muligens i en noe mørkere tone (deler av felgen er allerede i gun metal), men kommer til å vente litt før dette gjøres. Kan muligens passe fint om et par år når felgene er blitt litt slitt av salt, skitt og steinsprut, og ta en liten oppussing av de da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Fin bil du har! Jeg lurte på noe siden jeg ser du har M5 grillen på bilen. Er det mulig å fjerne det, eller er det integrert i grillen? Ønsker meg M4 grillen på min bil, men vil ikke ha emblemet... Så håper på positivt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

råe vinterfelger da :D

Takk for det, nå er vinterdekkene også ankommet, så det ligger klart til vinteren. Fikk en god pris på Vianor i Grimstad!

 

Fin bil du har! Jeg lurte på noe siden jeg ser du har M5 grillen på bilen. Er det mulig å fjerne det, eller er det integrert i grillen? Ønsker meg M4 grillen på min bil, men vil ikke ha emblemet... Så håper på positivt svar!

Mange takk for det! Selve emblemet (altså ///M5-bokstavene) er ikke integrert i grillen, men det er et feste/plate for emblemet som er integrert i grillen. Så fjerner du emblemet helt, det vil si bokstavene, så vil det se veldig dumt ut med en plate som er der for ingenting.

Min løsning er som du ser at jeg fjernet 5-tallet og sentrerte emblemet, slik at det nå bare står ///M - og det synes jeg ble veldig fint. Det er noe du sikkert kan gjøre med grillen på din 4-serie også. Mener å huske at Bavaria skulle ha 4200 for M5-grillen, jeg kjøpte den for akkurat halve prisen i Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, veldig hyggelig å høre at bilen faller i smak! :) 

Eksosen har vært montert en måneds tid. Her lagt ut et par kjappe bilder tidligere i Snapshot of the day-tråden, de ligger på side 917 hvis noen vil ta en titt. Skal som nevnt få tatt noen skikkelige bilder når senk også er montert så snart fellesferien er over, det gir et bedre helhetsinntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...