Gå til innhold

Hefner's 2003 BMW 525D M-Sport


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Dæven for en forskjell med 19" style 37 kontra 18" :o. Er egentlig ikke for replica men når det kommer til disse overser jeg det :D tror ikke jeg har sett tråden din før så må si det er en strøken og godt vedlikeholdt bil du har! rimelig lik produksjonsdato på min og din også ser jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, kvestermo skrev:

Dæven for en forskjell med 19" style 37 kontra 18" :o. Er egentlig ikke for replica men når det kommer til disse overser jeg det :D tror ikke jeg har sett tråden din før så må si det er en strøken og godt vedlikeholdt bil du har! rimelig lik produksjonsdato på min og din også ser jeg!

Hei... ja kan ikke samenligne 18 kontra 19" M-Parallell felger, er som natt og dag det.

Joda, denne bærer preg av meget bra vedlikehold så kan ikke klage. Ja ganske så like de bilene vi har ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

8 hours ago, Hefner said:

Hei... ja kan ikke samenligne 18 kontra 19" M-Parallell felger, er som natt og dag det.

Joda, denne bærer preg av meget bra vedlikehold så kan ikke klage. Ja ganske så like de bilene vi har ja :)

samme farge og greier ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Hefner said:

Vi får se hvem som holder seg lengst da :)

din rullet langt eller? 250k på min

ja får se, min er rustfri enda, men så en liten stripe ved taket langs vinduet så må vell få tatt det :) 212k nå, kjørt 12k på under et år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10.6.2016 at 10.10, Shattered skrev:
2 minutter siden, kvestermo skrev:

ja får se, min er rustfri enda, men så en liten stripe ved taket langs vinduet så må vell få tatt det :) 212k nå, kjørt 12k på under et år..

Ja helt rustfri denne og selfølgelig, eller er et par steder antyding til rust på glassruta bak, men har en ny liggende så mulig jeg bytter snart.

Smitter så jævlig over når en får rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...