Gå til innhold

Hefner's 2003 BMW 525D M-Sport


 Share

Anbefalte innlegg

Ser du rører med sitater :lol:

Jeg fikk tak i strøken bakluke med visker rustfri, til 2000 kr, måtte kjøre 4t tur-retur, men verdt det! En liten bulk i luka, men ellers strøken.  Veldig fornøyd med den! Til og med samme farge som bilen min ;)

Nypris på samme luka (med glass)  pluss lakk er sinnssyk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Shattered skrev:

Ser du rører med sitater :lol:

Jeg fikk tak i strøken bakluke med visker rustfri, til 2000 kr, måtte kjøre 4t tur-retur, men verdt det! En liten bulk i luka, men ellers strøken.  Veldig fornøyd med den! Til og med samme farge som bilen min ;)

Nypris på samme luka (med glass)  pluss lakk er sinnssyk :P

Hehe, er det bare det jeg rører med får du bare godta det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også byttet bakluke her for noen mnd. siden. Heelt strøken med visker for 500,-. Selger bodde lang veien til Svinesund så jeg tok meg en sverigetur og plukket opp luka på veien. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange e39 jeg har sett uten rust i luka, men nå er min en av dem8):-D Har et stykke igjen til bilen min er slik som denne da:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, [P-Man] skrev:

Jeg også byttet bakluke her for noen mnd. siden. Heelt strøken med visker for 500,-. Selger bodde lang veien til Svinesund så jeg tok meg en sverigetur og plukket opp luka på veien. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange e39 jeg har sett uten rust i luka, men nå er min en av dem8):-D Har et stykke igjen til bilen min er slik som denne da:whistle:

Digg med skikkelig bakluke ja.... uff rust er no dritt. Også så kjekt og få seg en liten sverigetur i samme slengen a gitt, blir noen turer dit i året, er avhengig av cola zero burk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din her forleden, E39 er fantastisk flotte biler, hvertfall når de er clean og fin som din. Nyt den!

Kjørte forresten en E39 M5 her for en tid tilbake, grep meg i å savne min faceliftede 530d, denne motoren "passet" bedre til bilen enn S motoren syns jeg. E39 trenger ikke å bli "jaget" med en S motor, en i6 diesel passer på mange måter bedre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Så bilen din her forleden, E39 er fantastisk flotte biler, hvertfall når de er clean og fin som din. Nyt den!

Kjørte forresten en E39 M5 her for en tid tilbake, grep meg i å savne min faceliftede 530d, denne motoren "passet" bedre til bilen enn S motoren syns jeg. E39 trenger ikke å bli "jaget" med en S motor, en i6 diesel passer på mange måter bedre.

 

Takk for fine ord Ron.... du savner stadig e39 du? :) så hva holder deg tilbake?  har ikke kjørt 530D men vil tro det er sånn ca samme som denne jeg har? ligger vel på tja 200hk på min chippet vil jeg tro, gutta som sier de har peiling sier 210+ men tviler på det. Men uansett ja stortrives i kjerra mi....kikker litt etter en bil nr 2 (vinterbil) men blir sikkert ikke noe, blir jo lit feil og stue bort godbilen hele vinteren, er jo laget for og brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, E39 er en klassiker, skikkelig kvalitetsbørse.

Hatt 2 av disse selv og selvom 530'n ble dyr i eierskap var det en flott skute.

Sammen med F1* er dette favoritt karosseriet av 5 seriene, men F1 har også sine svin på skogen, sinkslipp osv.

E39 var - og er for meg fremdeles grom og det er ikke mange som blir tatt vare på som din heller, bilen kom for snart 2 tiår siden - holder seg bra må det sies.

Så fortsett med det, så gir jeg deg tommel opp neste gang jeg ser deg langs veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
6 timer siden, tobiasw skrev:

Ser ut som listene som går horisontalt på dørene kunne hatt godt av litt pleie. Anbefaler Carpro Perl, den er drøy i bruk og varer i flere måneder :) 

http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=476&gclid=CIHzz7SI3tUCFViLsgodk48Ijg

Det er sant de trengte litt pleie og har fått det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...