Gå til innhold

Hefner's 2003 BMW 525D M-Sport


 Share

Anbefalte innlegg

Nydlig touring du har! :) Vi har samme bil og maskin (2003 mod, import i 2006), med manuell gir, herlig bil. Blir nok chip på nyåret, samt få den litt nærmere bakken (føles litt som å kjøre båt nå).

 

Følger med her! :)

 

Hei.

Takk skal du ha? så du har samme ja? har ikke noen tråd på den da? M sport du også har eller?

Jeg skal ikke senke min,syns det er greit med litt kjørekomfort også. Vet ikke hvor mye de er senket i forhold til ikke M sport jeg men er vel noe lavere?

 

Ja chip må til vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke laget noen tråd om den enda nei.

 

Denne er uten m-sport, defor er den sikkert litt høyere/mykere enn din. Men tror nok det bare blir m-sport fjæring på denne også, samt få av 16" sommerfelger og sette på noen 17" BBS (style 5 tror jeg?) som jeg har liggende. Har ikke lyst å slippe den helt nedpå. Som du sier er det greit med kjørekomfort. :) 

 

Som jeg leste tidligere i tråden din, angående veivhusventilasjonen, så skal jeg også sjekke denne. Eventuelt bytte, da forrige eier ikke visste om dette var gjort på en stund (finner heller ingenting i kvitteringsbunken på at den er byttet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke laget noen tråd om den enda nei.

 

Denne er uten m-sport, defor er den sikkert litt høyere/mykere enn din. Men tror nok det bare blir m-sport fjæring på denne også, samt få av 16" sommerfelger og sette på noen 17" BBS (style 5 tror jeg?) som jeg har liggende. Har ikke lyst å slippe den helt nedpå. Som du sier er det greit med kjørekomfort. :)

 

Som jeg leste tidligere i tråden din, angående veivhusventilasjonen, så skal jeg også sjekke denne. Eventuelt bytte, da forrige eier ikke visste om dette var gjort på en stund (finner heller ingenting i kvitteringsbunken på at den er byttet).

 

Ja bytte veivhusventilasjon filteret er en billig sak og billig så det er ingen grunn til og la det være.

du får lage en tråd om bilen din så vi får sett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Snart på tide og EU godkjenne bilen veit jeg, men dem er vel ikke så glad i sota ruter fremme så burde kanskje kjøpe meg et par som ikke er sotet og bytte når jeg skal godkjenne den?

 

Hva gjør folket? har jo ikke lyst til og fjerne filmen før jeg evt blir stoppet med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppet i teknisk med min E46 for noen år tilbake.. Måtte vise bilen uten solfilm.. Byttelånte ruter med en kompis;)

 

Ja jeg lurer på om det er den beste løsningen. kan ikke koste mange kr og skaffe seg noen ruter evt på høggern eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Meget flott E39!! Ser ut til at du tar godt vare på den, har sett deg kjøre de i Skien et par ganger mener jeg, bor du der/i nærheten? :)

Mulig du har sett min bil og? :) hehe

Har handlet meg E39 touring jeg og nå, så blir en til i byn :D

 

Hello, joda tror jeg så deg her om dagen ja, knall front og møte :)   Ja jeg bor på Gimsøy jeg så durer rett som det er rundt i skien.

Hva har du handlet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hey.... sitter og vurderer nye felger men er så usikker på om jeg vil gå opp til 19"  har veldig lyst men vet at det blir hardere og værre og kjøre med.

Jeg syns selv 18" er litt smått på en e39. Hva mener folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...