Gå til innhold

Hefner's 2003 BMW 525D M-Sport


 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
3 minutter siden, Gabz skrev:

Aha, rått! :D Har dessverre blitt veldig stille her inne ja, men noen av oss følger fortsatt med!

Ja kjipt det at face har overtatt hele verden snart :) Nei bilen virker bra den, har rullet 87K så håper det er mye bil igjen, men den har svakheter denne også, men digg maskin da :) 313hk og 630nm orginalt smaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hefner skrev:

Hey, trodde dette forumet var nesten dødt jeg? Er fortsatt aktivitet her inne altså, ikke alt på face. 

Får se om en gidder og lage tråd men er altså en 2012 535d xdrive så et lite steg opp Ron. Klarte kun 2 mnd i en volvo v70 før jeg måtte ha bmw 6 er igjen. 

IMG_20180727_104232.jpg

Jeg er ikke på face engang, så da blir det gamle gode forum og bimmers.

Gratulerer med skikkelig diesel børse.

Går med tanker om diesel F11 selv, men kanskje ikke like grom motorisering som det du har. Er den original, eller har du "planer" for denne? Får kikke etter F11 rundt Gjemsø nå da, E39 lever ennå eller, var fin den. Vel, Volvo er som å kjøre en båt, hvertfall etter å ha kjørt BMW i endel år som dere har gjort.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hyggelig mess, joda e39 lever enda, var i grunn i god form den men sleit litt med en diesel dyse tror jeg. Var veldig tungstartet ved varm motor. Men dette er i en helt annen kategori, for en bil og for en motor. Drar så sykt godt, ojoda blir nok chip etterhvert men føler nå at 313 og 630 holder en stund. Og ihvertfall til motor og drivverk forsikring er over.  Men får jo vann i munnen og tenke på chip og 370hk og tja 760nm. Blir vel så drivaksler spruter da lol. Ja du får se etter snøføyke på gimsøy til vinteren da xdriven får kjørt seg. Bare sende en mess hvis du vil sjekke forholda og teste en dag ron. 

Endret av Hefner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hefner skrev:

Hei og takk for hyggelig mess, joda e39 lever enda, var i grunn i god form den men sleit litt med en diesel dyse tror jeg. Var veldig tungstartet ved varm motor. Men dette er i en helt annen kategori, for en bil og for en motor. Drar så sykt godt, ojoda blir nok chip etterhvert men føler nå at 313 og 630 holder en stund. Og ihvertfall til motor og drivverk forsikring er over.  Men får jo vann i munnen og tenke på chip og 370hk og tja 760nm. Blir vel så drivaksler spruter da lol. Ja du får se etter snøføyke på gimsøy til vinteren da xdriven får kjørt seg. Bare sende en mess hvis du vil sjekke forholda og teste en dag ron. 

 

Takk for invitt hef. Drev jo å testet endel biler tidligere, skrev bl.a i motoravisa, så kjørt F11, men bare i melk og brød versjon (520d LCI). Syns den er finere og mer elegant enn G30, fargen du har er rett også. Hva slags interiør har denne bilen din? Er en glimrende pakke du har, så er det morsomt å kjenne hvor stor forskjell det er mellom modellene, ikke minst vil du kose deg med X-drive til vinteren 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

520 og 535 er som natt og dag vettu, fargen ja.... Ville helst ha grå heller hvit, denne er litt mørk grå så kanskje litt for mørk men det får duge. Har ikke noen interiør bilder av den enda som er noe og rope hurra for men er selfølgelig comfort stoler som er helt magiske. Kjøpe bilen i bergen og de 35 mila var bare nydelige. Denne bilen skal som min e39 ikke senkes, syns det ser og føles veldig bra ut og ha den i m sport høyde. Noen nye felger må jeg nok ha men vet ikke hva enda. Du får bare leite meg opp på face Ron. Ole Myrann. 

IMG_20180728_221202.jpg

IMG_20180728_221033.jpg

IMG_20180730_111317.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
35 minutter siden, RS-Heggem skrev:

Gratulerer med diggbar bil. Ble bare en stakkarslig 525 på meg, selvfølgelig 11 modell.

Hei du, jo takk for det du. En annen klasse en e39 dette selfølgelig Heggem men det veit jo du, men er jo en annen prisklasse også da. E39 er mye bil for lite penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...