Gå til innhold

William's Bmw e36 Coupe


Anbefalte innlegg

Hadde e46`n på eu nå jeg også :) Fikk 2 2`feil ... må bytte frontrute og bremserør bak hverfall :( men men samma som med din, må vel rettes på det også ;)

Har byttet bremserør på min :) knot å holde på med, men ganske enkelt visst man har tilgang på løftebukk/grav ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta i dag i læra som biloppretter på BMW avdeling hos Bilia :D Elektriker er IKKE dumt!! :)

Niice! :D

Selv sto valget mellom å jobbe med bil eller elektriker, valgte elektriker pga blir fort mye bil når man jobber med det ooog driver med det på fritiden.. :) men langt ifra feil å jobbe som biloppretter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ny innsugsbelg fra gs idag, troooor det var på tide :P

D2841666-380E-40B5-8513-915218AE1E8C_zps

32F3004F-D369-450D-B014-F4CF22CFC004_zps

Venter på ny diffuser i posten.. Har ventet nesten 2 uker no.. Menmen :)

Også har eg en ledning som ikke går til noen plass, noen som vet hva den er til? :) ledningen kommer fra under innsuget og bort mot torpedoveggen ellns.. Har ikke fulgt den helt til endes

B26609AF-6562-46BA-931E-D761A8AC9374_zps

0E6CD9F0-9D83-4EB9-8695-14324E6875D1_zps

95B8A443-6CF9-406C-9A8F-152BAB0A3A36_zps

Og ja, på tide å rense luftfilteret :P men er ikke i bruk og leiter etter luftfilter boks så.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kontakta skal vel sitte i en rett ved /i innsuget hvis du hadde hatt org luftfilter ? :P Har akkurat lik kontakt på min e46 som festes der hverfall (luftmengemålerkontakt eller noe :D ?)

Hmm.. Har en kontakt som eg koblet på lmm, og kan ikke se noen plasser som mangler en ledning.. :) troor ikke det er noen kontakt på luftfilterboksen heller(?)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endra bildet jeg la ut litt nå :) Tenkte ikke på lmm kontakten men den andre :D

Har en slange som går ned på undersiden ut fra innsugsbelgen, går sikkert til det samme som på ditt bilde(?) skal se litt på det i morgen :) er vell tomgangsregulatoren? :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slange som går ned på undersiden ut fra innsugsbelgen, går sikkert til det samme som på ditt bilde(?) skal se litt på det i morgen :) er vell tomgangsregulatoren? :P

Det kan godt være ;) Du får komme med løsningen hvis du finner ut av det da :D Ble nysgjerrig selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...