Gå til innhold

Vebjørn's E46 Nye "m-sport blink lys anno 2015 " montert!


Anbefalte innlegg

Nå er jeg egentlig dritt lei hele fangeren og vurderer og skrinlegge hele alpina prosjektet! 

 

Ingen ting funker som det skal, og det er så jævla dyrt og kjøpe orginal deler ( alpina ). men ja så lang har jeg kommet nå da.

 

Fått test "fittet" fangeren, noen mangler som dere ser men ellers er det vel ok ? skadene ble sånn 80% bra etter fiks ! 

 

 

noen tips til de glippene ? 

 

 

 

post-70476-0-33641700-1402315846_thumb.j

post-70476-0-66920200-1402315887_thumb.j

post-70476-0-37318500-1402315935_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forleng kanten med polyester og glassfibermatte. Alt skaffer du på biltema.. Så sparkler du over med noen runder glassfibersparkel og finsparkel.

 

byggskum blir ivertfall ingen god løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var leppen montert, ble sån halv bra! 

 

Sprakk opp i ene siden, selvfølgelig når jeg satt den på ! 

 

 

faen ass er litt lei detta :P 

 

 

post-70476-0-86973400-1403039808_thumb.j

 

 

post-70476-0-33094200-1403039847_thumb.j

 

 

vurderer nesten og selge leppa og gå for mtech med KUN orgnial deler 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rimelig sikker på at du skal slipe ned kanten på fangeren din slik at alpina-leppa går flush med buen der.   slik er det iallefall på e38. 

 

slik det er nå ser du at den er litt for kort til å gå rundt hjørnet.   sliper du ned kanten litt vil leppa legge seg bedre inntil. 

 

 

men du burde sikkert plastet de sammen ja, byggskum og sparkel er da ingen god løsning?   vil tippe det blir bevegelse og sprekking med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byggskommet er bare for og tette det hullet, fangeren i seg selv er litt for kort, pusser jeg den vil det se veldig rart ut, egentlig skal den klipses rett over men jeg har tatt bort mesteparten fordi jeg fikk den ikke på uten og gjøre det . forøvrig ser byggskom løsningen ut til å bli helt ok, men jeg har mistet litt motivasjon og gir litt faen egentlig :P dessuten har denne jævla fangeren kostet meg mer enn  lakka orginal fanger !  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...