Gå til innhold

Vebjørn's E46 Nye "m-sport blink lys anno 2015 " montert!


Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Da har jeg hatt ett lite uhell, kjørte inn i en lav mur! ( gjett taksering , skal inn på onsdag ) ! Helldigvis har jeg full kasko så dette ordner seg. 

 

I forbindelse med kræsjen sjekket jeg prisen på e46 med 170  hester, og til min overaskelse har prisen økt med 30-50 tusen (!) jeg betalte 58 for min men jeg ser at jeg må ha rundt 100 om jeg skal kjøpe meg en ny nå! 

 

Vidre har bilen blitt kaldt inn til bytte av airbag, sikker mange andre som har dette også men! 

post-70476-0-42376200-1432479441_thumb.j

post-70476-0-31283700-1432479444_thumb.j

post-70476-0-58595600-1432479446_thumb.j

 

 

Var også veldig slitte dekk på  m sport felgene så måtte gjøre noe med det! 

IMG_1162.MOV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skaden var jævli kjip! Tipper 60k på merkeverkssted  :)

 

ja jeg tipper sånt selv, skal selvfølgelig gjøres på merke verksted, men det er vel opp til forsikringssevlskapet! 

 

 

Når bilen er fikset, og shinet blir det nok en liten shoot med sjefen fra indrehus garasjen ! Har pratet om det en stund nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke skal ha 'Ring-klistremerke når man ikke har vært der ;) Noe jeg er helt enig i. Men ellers kan dette bli bra, følger med!

 

 

heheh enig, blir vel kanskje en tur i år. 

 

 

Blir vel nesten full lakering av bilen da flere karroserideler er ødelagt. får håpe på det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, om skaden kommer på 60k, skal du nok ikke regne med at dette blir fikset :P

Er ikke det en regel at dersom skaden kommer opp i 60% av bilens verdi, så blir den kondemnert? Om du ser på hva din bil er verdt, passerer du denne grensen med glans.... 

Kan vel kanskje gå ann å forhandle fram noe naturligvis, og om du får andre til å gjøre det enn BMW selv, kan du nok slippe billigere unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt kan man jo bare se på glasset som halvfullt og glede seg til å prøve noe nytt da  :roll: Å finne og handle seg ny bil er alltid spennende, synes jeg. Og når ting blir dekket av forsikring så er det jo ikke verdens undergang heller, selv om det selvsagt er kjipt å miste en bil man er glad i. My two cents  ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hva som skjer skal holde dere oppdatert!  men jeg tviler på at det blir vrak og om det blir det er det veldig dumt fordi dette er trolig en av de fineste orginale E46 i landet mtp rust og vedlikehold! Alt er gjort på Stenshagen ila 138,000 km og ingen synlig rust! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...