Gå til innhold

Fredrik 90 sin F10 530d Solgt!! Takk for alt..


Anbefalte innlegg

On 22.7.2018 at 13.33, Mr. Erling skrev:

Hei Fredrik 😏

Installerte du DAB i din gamle F10?
Hvis så, hva gjorde du og hva kostet det?

Hilsen Erling i Drammen
Fortsatt F10 innehaver☺️

Nei jeg kom aldri så langt. Ble heller ikke helt klok på hva som var den beste løsningen. 

Neste bil skal ha DAB montert originalt 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.7.2018 at 23.26, ESveen skrev:

Hei og lenge siden sist. Synd å høre med salget! Blir spennende å se hva du ender opp med :)

lykke til Fredrik. 

Takk for sist ja, hyggelig å høre fra deg igjen 😀 Tror jeg er like spent selv hva jeg ender opp med, har ikke peiling på hva jeg skal ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, ogee1 skrev:

Du kunne ikke levd med en F10 M5, da? Begynner jo å bli ålreite priser på dem. Vil vel oppleves som noe nytt selv om du har hatt en F10 allerede?

Jo det kunne jeg absolutt, har hatt den i kikkerten lenge. Men de siste åra nå når denne nå har begynt å komme seg lagelig ned i pris så synes jeg bilene har fått ett dårlig image. Mye biler blir kjøpt av folk som akkurat klarer å skrape sammen 750 000 kr, kjører de som de har stjålet dem og selger de videre til en annen likesinnet etter 8 mnd. Mye lugubre folk synes jeg, mye biler med rotete eier historikk. De få ryddige bilene er enten for gamle, gått for langt eller står i Trøndelag...

Også må jeg ha noe med lavere driftsutgifter. Kan ikke krysse Europa med ett bensinforbuk på over litern. Ser at G30 540d xDrive gjør 0-100 på 4,7 sek og bruker rett over 0,6 blandet, kanskje det kunne vært noe 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ser at G30 540d xDrive gjør 0-100 på 4,7 sek og bruker rett over 0,6 blandet, kanskje det kunne vært noe 😀

Wow....
Ny  3.0 liter diesel motor i G30 leser jeg her
Gått fra 'vår' N57 til ny B57.
Håper det er en like vellykket motor?

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Også må jeg ha noe med lavere driftsutgifter. Kan ikke krysse Europa med ett bensinforbuk på over litern. Ser at G30 540d xDrive gjør 0-100 på 4,7 sek og bruker rett over 0,6 blandet, kanskje det kunne vært noe 😀

Tilsvarende F10 M550d det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Mr. Erling skrev:

Wow....
Ny  3.0 liter diesel motor i G30 leser jeg her
Gått fra 'vår' N57 til ny B57.
Håper det er en like vellykket motor?

Ja dette er en helt ny motor, så langt har den fått veldig mye skryt. Men det er litt for tidlig å si noe om driftsikkerheten ennå, er ikke så gammel ennå. Men etter sukessen med M57 og så N57 kan jeg ikke tro BMW har laget noe dårligere. Er det noe BMW kan så er det å lage driftsikre seksylindrede dieselmotorer 😀

21 timer siden, larserso skrev:

Tilsvarende F10 M550d det ;) 

Det stemmer, ganske spenstig i frasparket med andre ord. Dagens M550d må da være ned mot fire tallet på 0-100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.7.2018 at 1.14, Saltkjelen skrev:

Den beste løsningen er å gå for en utbytteenhet som har DAB+, og deretter legge opp en antenne (F10) eller bytte ut siderute bak (F11). Uoriginale løsninger integreres ikke bra, og fungerer så som så.

...kommer ikke til å gjøre det. Takk for super info😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...