Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Daniel. skrev:

F10 Individual med en spenstig oransje farge. Usikker på hvilken. Sakhir, kanskje?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=286167115&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

Vet, ikke Finn.no 😛

Prakteksempel på hvor galt prisnivået har blitt i Tyskland, skal ikke mer til en enn litt sjelden farge på en ellers ordnær gammel F10 530d. En Individual farge betyr ikke automatisk 5000 euro ekstra på en ellers ordinær, 9 år gammel 5-serie med 124 000 km på tellern. 

Litt det samme som den E39 Touringen som dukka opp her på mobile for en stund siden. Mobile.de bruker jeg kun som underholdning i dag, leter jeg etter bil så er det siste stedet jeg gidder å kaste vekk tiden på. Synd da Mobile.de virkelig var en gullgruve og godtebutikk for 10 år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Prakteksempel på hvor galt prisnivået har blitt i Tyskland, skal ikke mer til en enn litt sjelden farge på en ellers ordnær gammel F10 530d. En Individual farge betyr ikke automatisk 5000 euro ekstra på en ellers ordinær, 9 år gammel 5-serie med 124 000 km på tellern. 

Litt det samme som den E39 Touringen som dukka opp her på mobile for en stund siden. Mobile.de bruker jeg kun som underholdning i dag, leter jeg etter bil så er det siste stedet jeg gidder å kaste vekk tiden på. Synd da Mobile.de virkelig var en gullgruve og godtebutikk for 10 år siden. 

Som om prisnivået på 3L F10/11 i Norge er noe bedre... 😂

Ser stadig vekk folk kreve 300k+++ for 530d 245hk og 525d 204hk uten at det er noe super spesiell bil med tanke på utstyr og den slags. Mange av disse har gjerne gått 150k+ km også.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daniel. skrev:

Som om prisnivået på 3L F10/11 i Norge er noe bedre... 😂

Ser stadig vekk folk kreve 300k+++ for 530d 245hk og 525d 204hk uten at det er noe super spesiell bil med tanke på utstyr og den slags. Mange av disse har gjerne gått 150k+ km også.

Nå har ikke jeg sagt noe om prisnivået i Norge, var Tyskland jeg sikta til. Men når du først nevner det så er jeg helt enig, har gjort de samme observasjonene selv. Synes disse bilene har ligget å vaket rundt 300 000,- i årevis nå. Jeg fikk 330 000,- for min 530d 245 hk i 2018, den var strøken (dere kjenner meg) og hadde gått 108 000 km. Selv F10 523i ser jeg popper opp til opp under 300 000 kr av og til...hva er det folk røyker?

For meg så virker det som om 5-serie med stor dieselmotor har ett jevnt og normalt fall helt ned til rundt 300 000,-...der blir de liggende i årevis. Jeg husker det samme med E60/61 også...samme greia der. Skjer med F10/11 nå og kommer til å skje med G30/31 også 😅

Har prisene på E90 325d og 330d bedra seg noe? eller er dette fortsatt 200 000+ kroners biler slik de var i 2013 når jeg solgte min 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Har prisene på E90 325d og 330d bedra seg noe? eller er dette fortsatt 200 000+ kroners biler slik de var i 2013 når jeg solgte min 😂

E90/91 pre-LCI har vel kommet under 200.000 grensen nå, men LCI ligger fortsatt greit over.

E92 er vel de som er priset høyest av alt. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Daniel. skrev:

E90/91 pre-LCI har vel kommet under 200.000 grensen nå, men LCI ligger fortsatt greit over.

E92 er vel de som er priset høyest av alt. 😬

Helt vilt, da jeg bytta inn min 08 E90 325d så fikk jeg 190 000,- i innbytte. Forhandleren solgte den videre for 229 000. Bilen var en pre LCI uten M-sport, gått 145 000 km. Dette var i 2013 😅 Jeg husker de lå i dette prisleiet i mange år etter dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

https://www.finn.no/221496756

Flott bil, men stiv pris.. Får jo F10 M5 med lavere km til samme pris. Eneste argument her må jo være Touring.

Touring forsvarer ikke prisen 😂 synes de bare blir dyrere å dyrere. Sett den for salg før til en lavere pris. Nye eier har ikke hatt den lenge heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin E61 M5 :) Hva angår prisen  skal jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke er i markedet eller har sett nevneverdig etter i M5-annonsene på finn. Men generelt så mener jeg at påkost i form av vedlikehold/service og felger IKKE skal påvirke prisen uansett, men heller øke interessen rundt objektet. Og skal ikke felgene som står på bilen selges med, vel, ta bilde av bilen med de som følger med da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...