Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

10 hours ago, HenrikSolberg said:

Har tatt det som selvfølge og god skikk de gangene jeg har solgt bilen til noen.
Syns forøvrig rødlakkert motordeksel trekker ned.

Det er jo en fin gest å fylle opp tanken, men jeg føler at dette først og fremst brukes som salgsargument i prisområdet vrakpant - 10k NOK, der en full tank vil fort utgjøre 10-20% av salgssummen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er interessant å både sjekke og sammenligne prisene på e60/e61 i Norge vs Sverige, Tyskland.  Preface med rakrør og feil på rattvinkel eller en TOPP utstyrt facelift som etter en kjapp tur innom skattetaten visst nok skal være billigere å få på norske skilt. Var vel en ish 140000kr for den i Tyskland på skilt her. 

Er det generelt dårligere utvalg av biler med litt ustyr i Norge om dagen. Er vel ratt mer "stress" å importere grunnet litt usikkerhet rundt kryssing av grenser osv, men. Syns e6X markedet i Norge er skikkelig kjipt om dagen. Man får som regel en e6x 525d preface med 300 på telleren og juletre i form av el-feil til en 50k, men. Ikke akkurat særlig interessant for min del. Da skal jeg heller kjøre rundt i m47'n med "null feilkoder" noen år til. 

Skikkelig sugen på en e61 530d facelift med "sportsgirkasse", m sport utv og under samt CIC.

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=227163538

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=328244430&utm_source=sharedAd&utm_medium=android&utm_campaign=DynamicLinkApp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tennbrikket skrev:

Syns det er interessant å både sjekke og sammenligne prisene på e60/e61 i Norge vs Sverige, Tyskland.  Preface med rakrør og feil på rattvinkel eller en TOPP utstyrt facelift som etter en kjapp tur innom skattetaten visst nok skal være billigere å få på norske skilt. Var vel en ish 140000kr for den i Tyskland på skilt her. 

Er det generelt dårligere utvalg av biler med litt ustyr i Norge om dagen. Er vel ratt mer "stress" å importere grunnet litt usikkerhet rundt kryssing av grenser osv, men. Syns e6X markedet i Norge er skikkelig kjipt om dagen. Man får som regel en e6x 525d preface med 300 på telleren og juletre i form av el-feil til en 50k, men. Ikke akkurat særlig interessant for min del. Da skal jeg heller kjøre rundt i m47'n med "null feilkoder" noen år til. 

Skikkelig sugen på en e61 530d facelift med "sportsgirkasse", m sport utv og under samt CIC.

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=227163538

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=328244430&utm_source=sharedAd&utm_medium=android&utm_campaign=DynamicLinkApp

Har over lengere tid sett etter en e60 535d med samme utstyr og alt som er kult er enten plutslig veldig dyrt eller så blir den solgt tvært.. altså på mobile

I norge er alt som en gang var bra kjørt langt eller nedjassa, med untak av noen 530xdat som ofte dukker opp i tålig bra stand og utstyrsmengde

sportautomat er kun spaken og program, utvekslingen er fortsatt 2.35

E6x facelift med msport, acc, komfårstoler, cic, adaptive drive å den regla der er per idag fortsatt en fantastisk bil!

men på e60 hadde jeg ikke hatt noe stor kilometerangst vist resten er på plass... en e60 med fullskinn merino å litt annet individual er dritpent.

å har du 535d har du veldig enkelt noe som ligger rett bak å snuser på en m550d etter en tur hos trf, legger du i noen tusen ekstra kjører du forbi en m550d

norge har nesten ingenting tøft i sedan, men det er faktisk endel tøffe touring men de fleste har idag gått langt å kommet i feil hender.

vet om en imola 530xdat msport med 1 eier å godt under 100k km, den har det meste av utstyr med unntak av komfårseter🤠

 

legger ved et eksempel av en kul e60, prøvde å få kjøpt den men den var solgt med en gang å fikk aldri svar fra selger. Rubin svart og helskinn

3F584950-EBF6-4187-A3BF-8F5B8AE70D75.jpeg

224D8CEF-8208-473F-B360-A1B9BEEA9A55.jpeg

95D360A7-166E-4FA8-B73D-937AB9F601F2.jpeg

8E1E716D-1057-49A5-8B0B-70C996D82FD5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tennbrikket skrev:

Man får som regel en e6x 525d preface med 300 på telleren og juletre i form av el-feil til en 50k

Solgte min 2005 525d med 227k på telleren for ca 40, uten juletre og uten el-feil. Orginal bil bortsett fra at jeg fjernet swirl flaps.

Endret av Flataas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...