Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, papertiger skrev:

Det som slår meg om dagen: en får tidsnok tid til å kjøpe i4. Men hvor lenge kan en kjøre biler som den 7-serien? :D 

Lenge 😎

Mtp. At familiebilen p.d.d er en A8 ( som uansett vil bli beholdt med i4 ), og eneste av 5 biler på tunet med motor under 3 liter er en Transporter, så føler jeg at snittet på min bilpark uansett ligger litt over folk flest om jeg handler en elbil i tillegg 😁 

Spørsmålet er vel heller om man ikke skal ha En fornuftig bil i bilparken vs og kjøpe enda en ufornuftig 😅

+ Største problemet, det faktum at jeg må bryte en kontrakt.. 

 

Hvorfor ingen andre har handlet den ennå er for meg uforståelig 🤔

 

 Hvor er @fupsaker ??

Grom skyss med lite verditap 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Lenge 😎

Mtp. At familiebilen p.d.d er en A8 ( som uansett vil bli beholdt med i4 ), og eneste av 5 biler på tunet med motor under 3 liter er en Transporter, så føler jeg at snittet på min bilpark uansett ligger litt over folk flest om jeg handler en elbil i tillegg 😁 

Spørsmålet er vel heller om man ikke skal ha En fornuftig bil i bilparken vs og kjøpe enda en ufornuftig 😅

+ Største problemet, det faktum at jeg må bryte en kontrakt.. 

 

Hvorfor ingen andre har handlet den ennå er for meg uforståelig 🤔

 

 Hvor er @fupsaker ??

Grom skyss med lite verditap 😎

Ta det helt med ro, jeg er her. :D Jeg har noe i tankene.. Som jeg føler jeg kan ha frem til i4 kommer og tape minimalt. ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Jarod skrev:

BMW M6 | FINN.no

 

Sinnsyk pris for en M6 E63. Greit nok at det er en limited produksjon, men er jo nesten ikke noe forskjell fra en standard M6. Samme hk, men andre dekk/felg, annet oppsett på ABS, DSC og diff samt annet panser. 

Ikke så den strøken ut heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jarod skrev:

BMW M6 | FINN.no

 

Sinnsyk pris for en M6 E63. Greit nok at det er en limited produksjon, men er jo nesten ikke noe forskjell fra en standard M6. Samme hk, men andre dekk/felg, annet oppsett på ABS, DSC og diff samt annet panser. 

1,4 mill for en 2010 modell, med en nokså upålitelig v10'er... Helt sjukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

10 timer siden, Skulebollen skrev:

Lenge 😎

Mtp. At familiebilen p.d.d er en A8 ( som uansett vil bli beholdt med i4 ), og eneste av 5 biler på tunet med motor under 3 liter er en Transporter, så føler jeg at snittet på min bilpark uansett ligger litt over folk flest om jeg handler en elbil i tillegg 😁 

Spørsmålet er vel heller om man ikke skal ha En fornuftig bil i bilparken vs og kjøpe enda en ufornuftig 😅

+ Største problemet, det faktum at jeg må bryte en kontrakt.. 

 

Hvorfor ingen andre har handlet den ennå er for meg uforståelig 🤔

 

 Hvor er @fupsaker ??

Grom skyss med lite verditap 😎

Famous last words😂

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=235060147

 

Fruen lite imponert over spontaniteten min, forstå det den som kan🤔

 

Det gledes😬

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Skulebollen skrev:

 

Famous last words😂

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=235060147

 

Fruen lite imponert over spontaniteten min, forstå det den som kan🤔

 

Det gledes😬

Her fikk du svært mye for kr ! Ser silkestrøken ut og deilig fargekombinasjon ! Taktrekket og B&W og noen helt kanonflotte felger så dette er berre lekkert 🥇 Gratulerer🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Skulebollen said:

 

Famous last words😂

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=235060147

 

Fruen lite imponert over spontaniteten min, forstå det den som kan🤔

 

Det gledes😬

Gratulerer! Gikk troll i ord der gitt! Du kan jo høre innom Mil etter mil podcasten for å finne ut hva @Mariuse34 måtte betale for en ny av disse felgene, pass godt på de! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer! Gikk troll i ord der gitt! Du kan jo høre innom Mil etter mil podcasten for å finne ut hva @Mariuse34 måtte betale for en ny av disse felgene, pass godt på de! :D

Nå ble jeg nysgjerrig!😅 

2 timer siden, Tony Soprano skrev:

Her fikk du svært mye for kr ! Ser silkestrøken ut og deilig fargekombinasjon ! Taktrekket og B&W og noen helt kanonflotte felger så dette er berre lekkert 🥇 Gratulerer🙌

Selger påstår bilen er langt over snittet for en 2016 mod. i tilstand så satser på det😊 Skulle ikke vere noe å sette fingeren på. Rett og slett helt latterlig mye bil for pengene. 

2 timer siden, papertiger skrev:

 

Edit: Den mangler jo Webasto!😳 Aiai🙈

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Skulebollen skrev:

Hengerfeste var jeg klar over, varme i ratt mangler men det lever jeg fint uten, men Webastoen var verre 🙈

Gentlemens agreement :

Man ratter ikke rundt i en 7er med henger på slep det skal jeg ha meg frabedt. Blir i samme leie som å sende ut dama for å fylle drivstoff,gummimatter i dørk eller en av syv dødssynder unnlate og åpne bildør for damer.

 

Endret av Tony Soprano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...